Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014
Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013 - 20:01
aek365

Η ΑΕΚ πλήρωσε με υποβιβασμό, ο ΟΣΦΠ πληρώνει με λεφτά του δημοσίου

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ από τον Κώστα Κετσετζόγλου



Με ένα κλικ ΕΔΩ









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

GEO-AEK 1960 - 10/9/2013 20:35
ΚΩΣΤΑ , ΝΑΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑΑΑΑ !!! ΑΝ ΨΑΞΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ...ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΣΟΧ@ΤΖ....ΩΧΡΙΑ !! ΟΧΙ 1 ΑΛΛΑ 100000000000000 ΦΟΡΕΣ !! ΣΩΚΡ@ΤΗΣ ΓΑΡ ! ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ Τ ΑΡΧ@@@Δ@@@ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ !!
Κ Α Ν Ε Ν Α Σ ΟΜΩΣ !!! ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΟΥ ! ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΕΣ ΜΟΥΟΥΟΥ, ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ !

Υ. Γ. : ΑΝ ΤΑ ΕΙΧΕ(Τ ΑΡΧ@@@D@), ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΥΤΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΟΥΤΕ....ΟΥΤΕ....ΟΥΤΕ !
TasosLit - 10/9/2013 20:50
Πιστεύω ότι τα δεδουλευμένα είναι ιερά χρήματα. Έχω υπάρξει απολυμένος σε πτωχευμένη επιχείρηση και ακόμα τραβιέμαι στα δικαστήρια και δεν έχω πληρωθεί... Οπότε εύχομαι (δυστυχώς) στους απλήρωτους (αλλά με ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ) παίχτες καλή τύχη....
Οσο αφορά την Α.Ε.Κ. η Φ.Ι.Φ.Α, έχει αποδείξει ότι σέβεται τα δεδικασμένα και έτσι πιστεύω οτι δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
Για τον γκέη όμως πρέπει να θυμόμαστε και άλλα.... Για πααααααααααααααααααρα μα παααααααααααααρα πολλά χρόνια είναι κράτος εν κράτη...... Ανέκαθεν ...κοματόσκυλα και ευνοημένοι.... Πόσα χάρισε το κράτος στον Κόκκαλη? Το ΓΗΠΕΔΟ? Εδώ πρέπει να θυμόμαστε οτι έτσι γκρεμίστηκε και ο ναός..... Με κομματικές υποσχέσεις για ολυμπιακά έργα.....
Μιλάνε όλοι μιλάει και ο μπαοκ...... Ρε Κώστα δεν στελνεις ένα mail στον Σαββιδη τίποτα links να διαβάσει για Μπατατούδηδες και σία......Έλεος ρε π@@στη μου
Ουσία είναι ΜΙΑ
Ξεκινάμε από το μηδέν. Αυτό σημαίνει υπομονή αδέρφια.... Μη περιμένετε να δείτε μπαλάρα στα χωραφο-γήπεδα της Γ'....
Αλλά σφιξτε τα δόντια μέχρι να έχουμε την γηπεδαρα μας και να κάτσει ΞΑΝΑ στο θρόνο της η ΑΕΚΑΡΑ

Ερχόμαστε ρε
GEORGE. B. - 10/9/2013 21:32
Οπως και να'χει , το θεμα των χρεων σε (πρωην) παικτες , προπονητες και ομαδες και δει ξενους, δεν πρεπει να αφεθει ουτε στην τυχη του , ουτε στα κεφια της Ουεφα.

Και αυτο, διοτι ενω ειναι ξεκαθαρο οτι η τωρινη ΑΕΚ- σωματειο δεν θα εχει κανενα προβλημα με τα χρεη αυτα , κανεις δεν μπορει να εγγυηθει οτι η αυριανη ΑΕΚ-ΠΑΕ , δεν θα εχει προβλημα.
Ειναι γνωστο οτι σε θεματα ποδοσφαιρικου δικαιου , η Ουεφα ειναι "κρατος εν κρατει".
...Οποτε, μπορει εσυ να χρησιμοποιησεις οσες νομικουρες και παραθυρακια του ελλαδισταν γουσταρεις για να αφησεις τους παντες απληρωτους, αλλα η Ουεφα δεν το βλεπει ετσι.
Δεν ξερει καμμια ΑΕΚ ΠΑΕ ( πρωην) και καμμια ΑΕΚ ΠΑΕ ( μελλοντικα με διαφορετικο ΑΦΜ) η Ουεφα.
Την ΑΕΚ FC ξερει οτι φεσωσε καμμια 30 παικτες , την ΑΕΚ FC θα εχει και του παρα-χρονου στις διοργανωσεις της.

Αφηνω το ηθικο μερος της υποθεσης.
Το οποιο εχει 2 οψεις.
- Η πρωτη ειναι, οτι φεσωνεις παικτες που καποτε φορεσαν τη φανελα της Ομαδας σου.
- Η δευτερη ειναι, οτι η λαδια του μπαταχτση -θες δεν θες- θα σε "κυνηγαει" διεθνως για καμμια 5ετια , με ο,τι αυτο συνεπαγεται για τους ξενους παικτες/προπονητες που θα θελησεις να φερεις στην Ομαδα στο μελλον.

Στο κατω κατω της γραφης , το ποσο δεν ειναι τεραστιο.
Ειναι περιπου 7εκ Ευρω.
Πιστευω λοιπον , οτι η ΑΕΚ θα πρεπει να διαπραγματευτει ( εστω και αν δεν δεσμευεται προς το παρον νομικα) και να ερθει σε συμβιβασμους ,καταβαλλοντας το 50% των χρηματων.
Και ετσι , με 3,5εκ Ευρω καθαριζει μια και καλη.

ΥΓ. Για τα χρεη προς το Δημοσιο τα εχουμε πει.
Δεν θα πρεπει να μας ενδιαφερουν.
Οπως και τα κροκοδειλια δακρυα υπερ Δημοσιου ( ακα : ελληνα πολιτη) των Γαυροβαζελομπαοκαριανων.
Ας προσεχε το Ελληνικο Δημοσιο , ας μην αφηνε τον Πολιτικο Κρατουμενο με το πουρο, να αρνησιδικει επι μια 8ετια παριστανοντας τον φυματικο ,προκειμενου να εισπραξει η ΑΕΚ την 80αρα κλεμμενα-με τελεσιδικη αποφαση ,ετσι ωστε να εισπραξει και αυτο ( το Δημοσιο) με τη σειρα του, τα 25 που του χρωσταγε η ΠΑΕ ΑΕΚ.
iaga80 - 10/9/2013 22:56
ΕΙΧΕ ΠΟΝΕΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΦΙΦΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΥΠΟΥ ΑΕΚ ,ΠΟΥ ΟΛΟ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝ
.ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΦΙΦΑ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΠΟΥ ΖΑΛΙΖΑΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ . ΟΤΑΝ Η ΦΙΦΑ ΘΑ ΔΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ , ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΜΑ ΣΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣ ,ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΗΠΕΔΟ ,ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ,ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΝΗΜΗ ΚΑΜΗΛΑΣ ΣΚΕΦΤΟΜΕΝΗ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΦΕΣΩΣΕ ΠΑΙΚΤΕΣ . ΙΣΑ-ΙΣΑ ΣΤΗ ΦΙΦΑ ΘΑ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ,ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΕ ,ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ .
...ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ,ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ .ΑΣ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΒΑΖΑΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ . ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ 3,5 ΕΚ.Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΑΝΕΣ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΡΙΒΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ,ΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ,ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ 30.000 ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ . ΕΙΝΑΙ ΛΕΦΤΟΥΔΑΚΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ.
GEORGE. B. - 11/9/2013 00:03
iaga ,

Αμ δεν ειναι ετσι αγαπητε.
Προβληματικο μαγαζακι μπορει να ειναι για την Ουεφα ο Μακεδονικος ( ο οποιος δεν εχει δει και ουτε θα δει ποτε Ευρωπαικη Διοργανωση) , αλλα η ΑΕΚ δεν ειναι μαγαζακι.
Καθε χρονο "παιζονται" κατι Δις Ευρω στην Ευρωπη για μεταγραφες και συμβολαια και η Ουεφα , οφειλει να τα προστατεψει , αν θελει να προστατεψει το κυρος της.
...Ως εκ τουτου , να λεει "πασο" σε οποιον γουσταρει να τα γραφει στο χιονι και σε 2 χρονακια να επανερχεται καθαρος και δριμυτερος , μονο ευκολο δεν μου ακουγεται.

Οσο για αυτους που εβαζαν υπογραφες στα συμβολαια, ξερεις καλα οτι αυτο δεν "παιζει".
Αυτοι δεν εκπροσωπουσαν τους εαυτους τους οταν εβαζαν τις υπογραφες , αλλα την ΑΕΚ.
Και μπορει για τους νομους του ελλαδισταν, να ισχυει το πτωχευω και καθαριζω , αλλα στην Ευρωπη αυτα δεν τα καταπινουν ευκολα.
Αυτο λεω.

Τελος, δεν ξερω αν τα 3,5εκ ειναι πολλα η λιγα.
Οι πρωην ιδιοκτητες ομως ( και νυν συνεταιρακια του Τιγρη για να μην ξεχνιωμαστε) αφου διαθετουν ευκολα μια 5αρα για την εργολαβια της Αγιας Σοφιας, θα μπορουσαν να διαθεσουν 3,5 ωστε να μην ρισκαρουμε και να μην ξεφτιλιστουμε ( εντελως).
Οπως βρηκαν και πληρωσαν στο φτερο και εν μια νυκτι τα 5,5εκ στη Μοργκαν Στανλευ,ας βρουν και τα 3,5 για τους παικτες και τους υπαλληλους (τους).
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 11/9/2013 12:11
GEORGE B....KAI TA 25 TOY ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΕ 100 ΔΟΣΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΒΛΕΠΕΣ ΣΩΖΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ Η ΟΧΙ? ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΠΟΦΕΥΓΑΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟΥ ΑΠΟ Γ ΣΕ Α.
doc. geo21 & ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ... - 11/9/2013 12:58
ΑΕΚ 90 ΧΡΟΝΙΑ...
Τα 25 του δημοσιου ειτε σε 100 ειτε σε 1 000 000 δοσεις, παραμενουν 25 εκ. ευρω.
Απευθυνσου στους παππανοτιαδες που τα ΧΡΩΣΤΑΝΕ.
Σε αυτους που μας ειχαν "κατσικωθει" τα τελευταια χρονια, σ αυτους που πρωτα καθαρισαν το Ντεμη και μετα ρουφηξαν μεχρι και την τελευταια σταγονα αιματος ,κι εσυ φαντασιωνεσαι οτι...εβαλαν και λεφτα!
Αλλιως, αν "τα εχεις" ...τοσο ευκολα, δωστα μαζι με το.. δημητρελο, αυτο τον αφανη "ηρωα" που ψηφιζε μωραλη (και ποτε δε σε ενοχλησε,θυμαμαι παρα πολυ καλα), η με το θειο-μανατζερ, απο την υπεραξια του κωστακη (που ουτε αυτος σε ενοχλησε)...
jxymas - 11/9/2013 13:07
GEORGE B δεν διαφωνω σε οσα λες θα σε διορθωσω ομως σε μια μικρη λεπτομερια... λεπτομερια ομως που αλλαζει αρδην ολο το σκεπτικο σου
ο μακεδονικος ειναι μαγαζακι που εκδικαστηκε στο ελλαδισταν αλλα για να παιξει οπουδηποτε επρεπε να δωσει αδεια η φιφα και οχι το ελλαδισταν μονο. που σημαινει οτι η φιφα αποδεκτηκε την αποφαση του ελλαδισταν και που συνεπως θεωρειται δεδικασμενο οχι μονο για το ελλαδισταν

ΑΕΚ 90 ΧΡΟΝΙΑ κανενας διακανονισμος δεν ...γινεται αν δεν δοθουν το 50% ως προκαταβολη. που σημαινει 12.5 μυρια μπροστα και τα υπολοιπα σε 100 δοσεις. τωρα υπολογισε. 12 εδω 3.5 παικτες. 15.5 συν χρεη προς τριτους τεταρτους κανα 25αρι. συν το μπατζετ καμια 10αρια ισα για να μην εισαι του σκοινιου κ του παλουκιου συν γηπεδο. ξερεις κανεναν να εδινε 50 εκατ για αγορα αποτυχημενης ΠΑΕ?
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 11/9/2013 13:47
jxymas.....ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΕ .ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ..ΑΠΛΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ Η Α ΔΟΣΗ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ...........ΟΠΟΤΕ 2500000 ΕΚ.ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ...ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ................
jxymas - 11/9/2013 14:08
τι εννοεις παλια? πριν 3 μερες που πηγα για διακανονισμο οχι 25 εκατ βεβαια αλλα για αρκετα χρηματα, ετσι ηταν
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 11/9/2013 14:56
ΦΙΛΕ ΟΙ 100 ΔΟΣΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΛΗΞΗΠΡΟΘΕΣΜΑ ΜΕΧΡΙ 31122012..ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΙΣΧΥΕΙ.ΑΥΤΟ..ΕΚΕΙ ΠΑΙΖΕΙ Η ΑΕΚ...ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ 12 ΔΟΣΕΙΣ....
GEORGE. B. - 11/9/2013 14:03
jxymas ,

Φιλε δεν εχεις αδικο σε αυτο που λες , αλλα (πιθανον) αγνοεις 3 παραμετρους :

- 1ον :ο Μακεδονικος δεν βρεθηκε στη Δ ( νυν Γ) Εθνικη λογω χρεων οπως η ΑΕΚ.
Επεσε κατηγοριες για αγωνιστικους λογους.
...- 2ον : μεχρι να δικαιωθει ( οπως δικαιωθηκε τελος παντων) , βολοδερνε και ταλαιπωρειτο επι 2 χρονια μεταξυ Δ και Α Ερασιτεχνικου.
Μπορει η ΑΕΚ να ρισκαρει εστω και μια στο εκατομμυριο, να μπει σε τετοια περιπετεια ?
- 3ον : ολος αυτος ο ντορος εγινε με το Μακεδονικο , επειδη χρωστουσε ενα (αμφισβητουμενο) μικροποσο, σε καποιο Βουλγαρο ( αν δεν κανω λαθος) ανθυπο-παικτακο , αγνωστων λοιπων στοιχειων.
Η ΑΕΚ εχει βεβαιωμενες ( και οχι αμφισβητουμενες) οφειλες σε καμμια 30 παικτες , ομαδες,προπονητες,οπου οι περισσοτεροι απο αυτους ειναι ξενοι.
Οπως και να το κανουμε , δεν ειναι ισοβαρεις οι 2 περιπτωσεις.
jxymas - 11/9/2013 17:22
GEORGE. B ειπα και πριν συμφωνω σε ολα οσα λες αλλα ολα αυτα που λες ισχυαν προ του δεδικασμενου
δεν εχει σημασια αν το ποσο ειναι 10 ευρω η 50 ευρω. η φιφα τον τιμωρησε κι ας ηταν 10 ευρω. περαν του του εγω δεν πιστευω οτι ειμαι σε θεση να δωσω συμβουλες σε ενα επιχειρηματια τετοιου βεληνεκους οπως ο μελισαννιδης. και δεν εγινε επιχειρηματιας τετοιου βεληνεκους με το να αγνοει η να μην σχεδιαζει προσεκτικα καθε του βημα.αυτα
jxymas - 11/9/2013 14:18
κοιτα καταλαβαινω οτι ολη αυτη η ιστορια με την Γ εθνικη δεν αρεσει σε κανεναν μας
καταλαβαινω οτι ολοι ψαχνουμε να βρουμε υπαιτιους
αλλα δεν καταλαβαινω αυτην την εμμονη να κατηγορουμε τους παντες και τα παντα χωρις στοιχεια και μονο με υποθεσεις και με φημες. αυτο δεν γινεται. αυτο δεν ειναι καχυποψια ειναι εμμονη. οτι εγινε εγινε. καλως η κακως εγινε ειναι παρελθον. τωρα τι κανουμε. αυτο ειναι το θεμα.
"οποιος ζει στο παρελθον ειναι ...καταδικασμενος να μην εχει μελλον" δεν το ειπα εγω αυτο αλλα μου διαφευγει που το διαβασα
nik18 - 10/9/2013 23:22
GEORGE B
Σωστά τα λες, ειδικά για το δημόσιο!
sian - 10/9/2013 22:40
Τα είπες όλα ρε φίλε
doc. geo21 & ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ... - 10/9/2013 23:40
1.) Η περιπτωση της ΑΕΚ δεν ειναι μοναδικη στην Ευρωπη. Στη διοικηση ξερουν τι εχει συμβει σε παρομοιες περιπτωσεις ομαδων που πτωχευσαν λογω χρεων, στη σταση της ΦΙΦΑ-ΟΥΕΦΑ κλπ. Στο θεμα αυτο εχουν (απολυτη) γνωση οι φυλακες...

2.)Αλλωστε το ΚΑΥΤΟ θεμα των χρεων ειχε συζητηθει διεξοδικα ΠΡΙΝ ακομη πεσει η ομαδα ...
Two-Headed-Eagle - 11/9/2013 01:33
ΤΟ ΟΤΙ Ο "ΘΡΗΝΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΡ.ΠΑΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΚΩΤΑ ΓΙΑ 40ΕΚΚ ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ Ή ΔΕΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙ????
xxxAETOSxxx - 11/9/2013 11:21
PROS AEK365
AUTO EPREPE SHMERA NA EITAN PROTOSELIDO SE OLES THS EFHMERIDES
OXI MONO EDW STO DIKO MAS SITE
EKLEPSAN THN TRAPEZA - PLHRWNI O LAOS
KLEBOUNE TA PROTATHLIMATA - PLHRWNOUN OI OMADES
PERNOUN TA EKATOMYRIA - PLHRWNI O LAOS TA OUISKIA TOU PROEDROU THS ERT STO KARAISKAKI
MOIPOS PSEMATA EINAI?
Stig - 11/9/2013 15:59
Κώστα δε διαφωνώ, μαζί σου. Έχεις δίκιο σε ό,τι λες.

Ωστόσο, θα σου πω κάτι. Το ότι ο γαύρος ΤΟΤΕ το πήγε έτσι το θέμα, είναι άλλη ιστορία. Θες να απευθυνθείς στην Ελληνική Δικαιοσύνη; Πάμε να το ψάξουμε για το σκάνδαλο. Αυτός όμως είναι χειρισμός που έγινε τότε και πληρώθηκαν τα ποσά αλλά μ'αυτό τον "παράδοξο" γαύρικο κουτοπόνηρο τρόπο.

Δε σημαίνει βέβαια, ότι η Ουέφα ...θα κάτσει να το εξετάσει αυτό. 20 χρόνια περάσανε και σαφώς οι πολιτικές έχουν σφίξει. Δεν τα αφήνει όλα στο εκάστοτε (διεφθαρμένο) κράτος, διότι θα υπάρχουν τρόποι να τη σκαπουλάρουν οι ομάδες είτε με ρουσφέτια, είτε με πλάγιους νόμους κτλ. Η Ουέφα σου λέει το και το. Αν δε σ'αρέσει, πέσε κατηγορία. Και καλά κάνει σε ένα βαθμό, γιατί τα φέσια που αφήνουν πολλές ομάδες σε ποδοσφαιριστές, είναι αμέτρητα.

Δε μας φταίει καμιά Ουέφα και κανένα Ελληνικό κράτος, αν εμείς κάναμε κάτι συμβόλαια στο ταβάνι και μετά δεν τα πληρώναμε. Ούτε είναι λογική επειδή ο ένας είναι βρωμολαμόγιο, να κάνουμε κι εμείς το ίδιο. Μετά γινόμαστε κομμάτι αυτής της λαμογιάς και σ'αυτή τη σωθρότητα βασίζεται πλέον η κατάντια των ομάδων και του Ελληνικού κράτους γενικότερα.

Μας έφερε ο κοντός 50 παίκτες τόσα χρόνια και τους έταζε κάτι συμβόλαια ό,τι να'ναι. Μετά συνέχισαν το βιολί του άλλοι. Τα ίδια. Φέσια και "διακανονισμοί". Ε μας τη χάρισε μια η Ουέφα, δύο, τρεις, σου λέει κάτσε ρε φίλε, αν είναι έτσι, να το κάνουν όλοι αυτό, οπότε δεν έχουν καμία αξία οι υπογραφές, τα συμβόλαια και τα εργατικά δικαιώματα.

Το τι θα γίνει τώρα με την περίπτωσή μας και τη ΦΙΦΑ, κανείς δεν ξέρει. Αλλά γράφεις κάτι ανορθόδοξο για μένα: λες ότι η ΑΕΚ πλήρωσε με υποβιβασμό. Δεν πλήρωσε τίποτε ακόμη. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, γελοιοποιούμασταν κάθε χρόνο ε δώ και 3-4 χρόνια να παρακαλάμε για αδειοδότηση, ενώ χρωστούσαμε της Μιχαλούς. Πληρώναμε κάθε Πάσχα ή Χριστούγεννα. Ο υποβιβασμός μας φέτος ήτανε για ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ λόγους στη Β' ΕΘΝΙΚΗ. Από κει κι έπειτα, ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ επιλέξαμε να πέσουμε κι άλλη μια κατηγορία και να ξεφορτωθούμε τα χρέη. Δε μας ανάγκασε κανείς, δε μας έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό, δεν μπλέχτηκε καμία Ουέφα-ΦΙΦΑ, έγινε ΔΣ, αποφασίστηκε αυτό το πράγμα, τέλος.

Το να σκαλίζουμε τι έγινε τότε, πριν 20 χρόνια, με άλλες νομοθεσίες, με λαμογιές κτλ, δεν έχει ουσία στο σήμερα, γιατί ευτυχώς αλλάξανε αυτά μεν για να μην κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, αφετέρου είναι θέμα Ελληνικής Δικαιοσύνης που μακάρι να το διελεύκανε το θέμα, αλλά κακά τα ψέμματα, ούτε την εμπιστεύεται πλέον κανένας, ούτε θα ξανανοίξει πια το θέμα αυτό. Εδώ "παραγράφονται" ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ αδικήματα ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ που έχουν γίνει από πολιτικούς, η χώρα ταλαιπωρείται και θα ταλαιπωρείται για γενιές και γενιές, πληρώνουμε τις αλητείες άλλων και βλέπεις, οι δικαστές τα βγάζουν όλα "συνταγματικά", το βουλώνουν κι όλοι τη βγάζουν λάδι. Σε μια χώρα που'χει καταργηθεί η δημοκρατία εδώ και αρκετά χρόνια...
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 11/9/2013 16:16
STIG........... ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΥ ΓΥΡΙΣΑΝ ΟΛΑ ΠΙΣΩ....ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 15 .EK........ 15 ΜΕΤΡΗΤΑ ΑΠΟ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΑΛΗΡΑΚΙ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΚΑΙ ΜΠΛΑΝΚΟ..PAME 20 ..........ΠΗΡΕΣ ΤΙΤΛΟ ΤΟ 08.....ΕΧΑΣΕΣ ΚΑΙ 20 ΑΠΟ CL...OXI ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ...
Stig - 11/9/2013 18:09
Αδερφέ, δεν τσουβαλιάζω τον κοντό, σου λέω ένα ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ πράγμα.

Ήσουν "καθαρό" σωματείο το 2004; Ήσουν.
Έφτασε 2012 που έγινε ο διαχειριστικός; Έφτασε.
Βρήκανε κάθε λογής σπατάλη εκεί μέσα; Πχ παγάκια ή καφετιέρα 8.000 ευρώ!

...Υπήρξαν ΔΕΚΑΔΕΣ ποδοσφαιριστές που κάνανε προσφυγή; Υπήρξαν επίσης περιπτώσεις παικτών που φύγανε ΤΖΑΜΠΑ πχ Δέλλας, Λύμπε; Υπήρξαν. Για ποια έσοδα μου μιλάς λοιπόν; Για έναν Ριβάλντο που πήρε τον Ράμος μαζί του για 200.000 και τον "πούλησε" 2.000.000 εκεί που πήγε στο Ουζμπεκιστάν κτλ;

Τα λεφτά που έμπαινε μέσα η ΠΑΕ και χρωστούσε και σε παίκτες, ΠΟΤΕ δε γυρίσανε όλα πίσω. Είναι σαν να μου λες, ότι η ομάδα έφερε μεν τη σάρα και τη μάρα, αλλά λίγο από δω κι από κει, το σώσαμε ως το 2008 και μετά έγινε το μεγάλο μπαμ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ. Ήμασταν ήδη μέσα το 2008, χάσαμε το πρωτάθλημα και νομίζαμε ότι έχοντας έτοιμη ομάδα, αν σπρώχναμε τόσα λεφτά για Τζιμπούρ, Σκόκο κτλ εκείνο το καλοκαίρι, την επόμενη χρονιά θα το παίρναμε σίγουρα. Τελικά όμως μεγάλωσε κι άλλο το έλλειμά μας όπως αποδείχθηκε και δεν πήραμε τίποτα. Γι'αυτό έφυγε κι ο κοντός Νοέμβριο του 2008. Χρωστούσαμε σε Φερέρ, σε παίκτες, στον Δώνη και έσοδα δεν είχαμε. Αυτά τα ξέχασες; Ούτε τον "αγανάκτησαν" οι οργανωμένοι. Αυτοί ίσως ήτανε η αφορμή, άλλος ήταν όμως ο πραγματικός λόγος. Μην είμαστε τόσο ευκολόπιστοι όταν παίζονται ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ, υπήρχαν άτομα με ενεργή συμμετοχή και οδηγήσανε την ΠΑΕ στην καταστροφή.

Όσο για το αν πήραμε τίτλο το 2008, ναι, "πήραμε", εκεί που μετράει όμως ΕΜΠΡΑΚΤΑ, στο ρευστό δηλαδή, πήραμε τίποτα; Όχι. Δεν είναι δικαιολογία ότι δεν είχαμε τα 20 του Champions League για μένα, με αυτά που έχεις πορεύεσαι και οργανώνεις το μέλλον σου. Κι η ΠΑΕ δυστυχώς ανοιγόταν κι ανοιγόταν συνέχεια. Όχι μόνο σε παίκτες, αλλά και σε μάνατζερ, σε κλειστά συμβόλαια, σε κάθε λογής σπατάλη.

Αυτά ως προς τη διευθέτηση της περίπτωσης 2008, δεν έγιναν όλα μετά απ'αυτό, ούτε πριν. Όλοι έχουν ευθύνη. Αλλά ως προς το ζήτημα του αν χρωστάμε σε παίκτες, τι έκανε ο ένας κι ο άλλος κι ο γαύρος, η ΟΥΕΦΑ ΚΑΛΩΣ πράττει έτσι και πλέον σε περνάει από εξονυχιστικούς ελέγχους. Αν δε θες να τα τραβάς αυτά, ορίζεις εσύ τέτοια συμβόλαια και μεταγγραφές όσο σε παίρνει, δε φεσώνεις τον καθένα και μετά πας να τη βγάλεις αλλιώς (δεν αναφέρομαι μόνο στην ΑΕΚ, σε ΟΛΟΥΣ). Γι'αυτό και δεν την πάτησε με τους ΠΑΣ και ΠΑΟ. Αντιθέτως, είδες ότι στην Ελλάδα η διαφθορά συνεχίζεται. Οπότε καλά μας κάνει κι είναι μπαμπούλας, εμείς μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας και δεν είμαστε ικανοί για τίποτα.
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 11/9/2013 19:46
stig.............ΤΟ 2008-2009 ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ Η ΑΕΚ ΕΙΧΕ 26 ΕΚ.ΧΡΕΟΣ...ΚΟΖΩΝΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΔΟΕ.ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ...ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.......ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ 11 ΕΚΑΤ..ΤΟΥ 44 ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ 15 ΚΑΘΑΡΑ....ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΕΗ ΑΥΤΑ...........ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ...........ΜS KAI PUMA ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ ME TO 1/5 TOY ΧΡΕΟΥΣ....ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΡΑΜΟΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ......ΓΙΑ 15 ΕΚ ΑΠΟ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ .........ΡΙΒΑΛΝΤΟ 1,5.....ΠΑΠΑΣΤΑΘ...4.......ΣΚΟΚΟ 3800.....ΚΥΡΙΑΚΟΣ 3 ΕΚ...ΤΟΖΕΡ 1,5 ΕΝΤΙΝΙΟ 1,5...ΣΟΡΕΝΤΙΝΟ 800 ΚΑΙ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ 350 ΟΛΟΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 08.....ΜΕΤΑ ΤΟ 08 ΠΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ............ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΚΑΙ ΜΠΛΑΝΚΟ ΤΖΑΜΠΑ ΕΦΥΓΑΝ.........ΕΤΣΙ ΠΑΣ ΣΤΑ 20 ΕΚ..+ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΑΣ ΣΤΑ 25....ΑΠΟ ΔΥΟ ...33ΑΡΗΔΕΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ..ΕΝΝΟΩ ΛΥΜΠΕ ΚΑΙ ΔΕΛΛΑ.....ΑΝ ΕΜΕΝΑΝ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ Η ΑΕΚ.....ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ....ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟ 2004 ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΕΚΑΤ.....ΛΥΜΠΕ ΚΑΙ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ.....ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ......ΤΟ 08 ΗΤΑΝ 25 ΕΚ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ......
doc. geo21 & ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ... - 11/9/2013 20:14
Stig
αδερφε κουταμαρες γραφεις, φιλικα. Και δεν ειναι η πρωτη φορα.

Το 2004, πριν μπει ο κοντος , οχι μονο δεν ειμαστε καθαρο σωματειο, αλλα με το ενα ποδι στη Δ ΕΘΝΙΚΗ.
ΟΧΙ ΣΤΗ Γ,ΣΤΗ Δ.
Τα χρεη ηταν περιπου170 εκατ ευρω.
...Με ΠΟΙΑ διοικηση μπηκαμε στο 44? Με διοικηση "κοντου".
Μετα το 44, τα χρεη ηταν περιπου 20.
Ο κοντος εβαλε απο την τσεπη του 1 εκ ευρω στα αρχικα 4,5 που συγκεντρωσαν ΣΥΝΟΛΙΚΑ οι μετοχοι...
Παραλληλα δεσμευσε και την προσωπικη του περιουσια...(για να του τη λεει ο καθε ΜΥΡΩΔΙΑΣ σημερα..).
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ "ΚΟΝΤΟΣ" ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ...
Το 2004 ΕΚΛΕΨΑΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ το πρωτο πρωταθλημα του "κοντου"...
Επρεπε να το ειχαμε παρει με πανω απο 10 (ΔΕΚΑ) βαθμους διαφορα, αν θυμηθει κανεις τις διαιτησιες γαυρου (εδω γελανε...), και των δικων μας ματς με ΙΩΝΙΚΟ (ΕΠΟΠΤΗ ΦΡΑΓΓΙΝΗ), ΒΑΖΕΛΟ(ΒΑΣΣΑΡΑ).
ΚΛΑΠΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΕΚ....
Το 2008 ΕΚΛΕΨΑΝ το δευτερο πρωταθλημα του κοντου.... ΕΚΕΙ αλλοιωθηκε ΟΡΙΣΤΙΚΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, για να φτασουμε στα σημερινα...
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ την κλοπη του 08, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ο "κοντος" προτεινε στους μετοχους ΝΑ πωληθουν ολοι οι πρωτοκλασσατοι παικτες της ομαδας για να μειωθουν τα χρεη. Κι αυτο γιατι οντως εκεινη τη χρονια ειχε ΥΠΕΡΒΕΙ το μπατζετ, για να ικανοποιησει την ΑΠΑΙΤΗΣΗ του κοσμου μας για παση θυσια πρωταθλημα.
Οι μετοχοι υποσχεθηκαν να τον στηριξουν. ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ. Αρχισαν να του ροκανιζουν την καρεκλα.
Τους προτεινε να δωσουν την ομαδα στον Μελ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.
Σταματησαν καθε ειδους χρηματοδοτηση.(Για να ριξουν βεβαια αμεσως μετα καποια χρηματα, αφου ειχε φυγει...)
Ο κοντος δεν ειχε δικα του χρηματα. Καταλαβε οτι δεν τον ηθελαν. ΕΦΥΓΕ. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΑΝ. Δε γινοταν βεβαιως να τους "δωσει" στον κοσμο, γιατι θα τον κατηγορουσαν οτι ηθελε να "διαλυσει" την ομαδα.. επισης θα τον κατηγορουσαν σαν "αχαριστο", γιατι διαχειριστηκε ΚΑΙ δικα τους χρηματα...

ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ !!!!!

ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΜΕΤΟΧΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟΤΕ, ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?
Και ΠΩΣ να το πει αλλωστε, αφου τα χρεη ηταν τοτε ακομη ΑΠΟΛΥΤΩΣ διαχειρισιμα, αν συνυπολογισει κανεις την ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ... (και χωρις να αναφερομαι στα κλεμμενα απο το χαρτινο, τα οποια κλεμμενα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ δινουν "φρυδια" στον καθε πουθενα να κατηγορει τον κοντο...)
ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΑ, αν σκεφτεις ΠΟΙΟΙ παικτες ΚΑΙ ΠΟΣΟ πουληθηκαν αργοτερα...( ψαξε το stig, ΜΑΘΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΕΙΘΕΣΑΙ...)
ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ(αν συνυπολογισεις την αξια των παικτων επαναλαμβανω), απο αυτα που απεμειναν οταν μπηκαμε στο 44...
Οι αμετοχοι(δηλαδη ο Παππας, μαζι με μια καθοδηγουμενη μεριδα του κοσμου) τον καθαρισαν,γιατι νομιζαν οτι θα τα καταφερουν μονοι τους, χωρις το Ντεμη.
ΤΑ καταφεραν. ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ !
Αν δε μπορουσαν ας εφευγαν μαζι με το Ντεμη!
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 08 ΕΘΑΨΑΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, την οποια ο Ντεμης ειχε πρωταγωνιστρια, με 60αρες στο C L,ρεκορ διαρκειας, νικες με Μιλαν, 4αρες σε gay κλπ κλπ...
Και μην ακουσω κανεναν... αστειο, να ισχυριζεται οτι ο Ντεμης φταιει που εφερε τους αμετοχους στην ΑΕΚ...
Αυτους βρηκε το 2004 πανω στην προσπαθεια του να ΣΩΣΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ την ΑΕΚ , αυτους εφερε...
Τι επρεπε? Να ειχε ριξει τις καρτες.. ΤΑΡΩ και να μαντεψει οτι θα τον καθαρισουν ΣΤΕΓΝΑ στο μελλον και μετα θα καταστρεψουν την ομαδα?
Ναι, βεβαιως κι εκανε λαθη λογω απειριας, βεβαιως και αποτυχημενες μεταγραφες οπως ΚΑΘΕ διοικηση στον κοσμο, οπως θα κανει και η τωρινη.
Εκανε ομως ο,τι μπορουσε,ηταν εκει στα ΔΥΣΚΟΛΑ, κι αυτο δεν θ αλλαξει ΠΟΤΕ!!!
mpagasas - 11/9/2013 21:20
Ασχετως οτι επωφελουμαστε με το σβησιμο των χρεων (εξαιρωντας βεβαια τον υποβιβασμο), καποια στιγμη πρεπει να τελειωσει αυτη η ιστορια με τα χρεη των ΠΑΕ. Μην ξεχναμε οτι ειναι εταιριες ανωνυμες. Δε γινεται ρε παιδια να κυνηγαει η εφορια τον λαουτζικο για πενταροδεκαρες και να χαριζονται χρεη εκατομυριων σε εταιριες. Πρεπει να βρεθει μια λυση και ο υποβιβασμος δεν αποτελει τετοια.




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

01:00 - Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014
H κριτική των παικτών της ΑΕΚ
21:15 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Γροντής: Δεν είμαστε για Β Εθνική
21:12 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Κολοβέτσιος: Θα τα δώσουμε όλα
20:53 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Δέλλας: Κάποιοι πρέπει να πάρουν παραπάν...
20:27 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Ξεμούδιασμα με τέσσερα γκολ

Πρωτοσέλιδα


ΑΕΚ novasports






ANTI-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Ροή ειδήσεων

19:59 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Ζούσε επί 38 χρόνια με τον σκελετό του π...
19:51 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Ορκίζεται στις 27 Αυγούστου η Ρένα Δούρο...
19:46 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Ένοπλος σε πανεπιστημιούπολη των ΗΠΑ
19:43 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Συνελήφθησαν δύο 19χρονοι για τη διπλή δ...
19:17 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Μπουγελώθηκε και ο Μπους, αν και με... τ...
19:13 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Η Ρωσία αίρει το εμπάργκο για ορισμένα π...
19:06 - Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
Δανία: 13 νεκροί από χαλασμένα αλλαντικά