Σφηνάκια με τον Κώστα Κετσετζόγλου
Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014
Κυριακή 29 Ιουλίου 2012 - 20:23
Τριβιζάς Μάριος

Διαφωνία Μαύρου-μετόχων!

Σε έκτακτη συνάντηση που έγινε πριν από λίγο στην καφετέρια του Θωμά, οι δύο πλευρές διαφώνησαν για το ΔΣ και το πλάνο της επόμενης μέρας της ΑΕΚ -Διαβάστε στο aek365 τι πρότειναν οι μέτοχοι της ΠΑΕ και τι ζήτησε ο Μαύρος

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ για τον αγώνα με την Μπλάκμπερν αλλά και τα διοικητικά με ένα κλικ ΕΔΩ



Πλήρης διαφωνία για την επόμενη μέρα της ΑΕΚ διαπιστώθηκε σε έκτακτη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγη ώρα ανάμεσα στον Θωμά Μαύρο και τους μετόχους της ΠΑΕ ΑΕΚ. Ο Βασίλης Σίμος (ως εκπρόσωπος του Νίκου Νοτιά), ο Μάκης Κασνακίδης (εκπροσωπώντας το ΔΣ των Supporters πλην του Γεωργατζόγλου) και ο Κώστας Παπαδημητρίου (εκπροσωπώντας την Ερασιτεχνική), συναντήθηκαν με τον παλαίμαχο άσο στην καφετέριά του, προκειμένου να συζητήσουν εν όψει της ΓΣ της ΠΑΕ, την Τετάρτη. Ωστόσο, οι δύο πλευρές δεν βρήκαν κανένα σημείο επαφής όσον αφορά το μέλλον της ομάδας...
Οι εκπρόσωποι άνω του 80% των μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ πρότειναν στον Μαύρο να μπει στο ΔΣ της ομάδας (και να παραμείνει ταυτόχρονα και επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος), αλλά τα άλλα μέλη του να παραμείνουν ως έχουν και να μην μπει κανείς από τους συνεργάτες του ή τους ανθρώπους που φημολογείται το τελευταίο διάστημα ότι βρίσκονται στις σκέψεις του. Όταν εκείνος το αρνήθηκε, του προτάθηκε τότε να γίνει νέα συνάντηση μεταξύ των τεσσάρων (προκειμένου να έχει προετοιμαστεί) και να ορίσουν από κοινού ένα διοικητικό συμβούλιο κοινής αποδοχής. Ωστόσο, και αυτή η πρόταση απορρίφθηκε.
Η απαίτηση που προέβαλε ο Μαύρος από την πλευρά του ήταν να του παραδοθούν οι μετοχές της ΠΑΕ και να ορίσει εκείνος δικό του διοικητικό συμβούλιο, χωρίς την παρουσία κανενός μέλους από το υπάρχον (ούτε του Ανδρέα Δημητρέλου). Οι μέτοχοι της ΑΕΚ παρουσιάστηκαν κάθετα αντίθετοι σε αυτή την προοπτική όταν ενημερώθηκαν από τον ίδιο ότι δεν θα είναι αυτός που θα πάρει στα χέρια του το σύνολο των μετοχών (πλην του 10% της Ερασιτεχνικής), αλλά και την θέση του προέδρου! Επίσης, του μεταφέρθηκε ότι η παρουσία του Δημητρέλου στην ομάδα τη δεδομένη στιγμή είναι σημαντική, καθώς είναι ο άνθρωπος που τρέχει το ζήτημα των ρυθμίσεων και των χειρισμών που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να καταφέρει η ΑΕΚ να τακτοποιήσει τις ανοιχτές οικονομικές υποθέσεις της.
Επίσης, οι μέτοχοι παρουσιάστηκαν δυσαρεστημένη από το γεγονός ότι δεν ενημερώθηκαν ούτε ποιοι θα είναι οι άνθρωποι που θα πάρουν στα χέρια του τις μετοχές, ούτε ποιοι θα μπουν στο νέο ΔΣ που θέλει να ορίσει. Αρκέστηκε μόνο να αναφέρει το όνομα του Αντώνη Ηλιόπουλου, που βρίσκεται στο πλευρό του από την πρώτη στιγμή.
Από τη στιγμή λοιπόν που ο Θωμάς δεν δέχθηκε καμία από τις προτάσεις των μετόχων και εκείνοι δεν δέχθηκαν καμία από τις δικές του, διαπιστώθηκε χάσμα απόψεων, χωρίς να μπορεί κανείς να προβλέψει πλέον ποιες θα είναι οι εξελίξεις. Το μόνο που ζητήθηκε από τους μετόχους ήταν να αναβάλει ο παλαίμαχος άσος την συνέντευξη Τύπου που έχει προγραμματίσει για αύριο, καθώς είναι πολύ σημαντικό τη δεδομένη στιγμή -με τις κρίσιμες συζητήσεις της ΑΕΚ με την Πολιτεία και με οργανισμούς να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη- να παρουσιάζονται ενωμένα όλα τα μέλη της ομάδας. Ωστόσο, ο Θωμάς δεν δεσμεύτηκε για αυτό και τους μετέφερε ότι θα αποφασίσει σήμερα το βράδυ ή αύριο νωρίς το πρωί, αφού πρώτα συζητήσει με τους συνεργάτες του τα όσα ειπώθηκαν στη συνάντηση...









Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις της ΑΕΚ κάντε
στην σελίδα μας στο Facebook








Φόρμα αποστολής

Για να αφήσετε και εσείς το σχόλιο σας θα πρέπει να έχετε εισαχθεί επιτυχώς στο σύστημα και στην συνέχεια να συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και να πατήστε το αποστολή. Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί μετά από έγκριση από τους διαχειριστές.





Σχόλια χρηστών

ALexAndR0s - 29/7/2012 20:29
Άρχισαν τα όργανα...
ΑντιΤρόλλ - 29/7/2012 21:23
Τα όργανα ήχησαν γιατί έρχεται κοντά έστω κι ένα μικρό ποσό απο την υπόθεση Big Mac - αλλιώς agapoulas - αλλιώς pouraklas.
Typical νεοέλληνες τις σήμμερον εποχής, με οσμή χαρτονομίσματος.
axlR21 - 29/7/2012 20:33
μετοχοι??????????????? los poulos ρεεεεεεεεεε....εχουν ακομα αποψη??????????????
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ - 30/7/2012 00:43
Τα κοπρόσκυλα διατηρούν τα δικαιώματά τους. Γιά τις υποχρεώσεις τους όμως, ούτε λόγος να γίνεται. Απίστευτη αθλιότητα.....
Απαιτούν να μείνει ο Δημητρέλος. Πριν από αυτόν έβαλαν τον αλήστου μνήμης Αδαμίδη. Τα γαμ.......τικα τα δικά του και τα χρέη τα πλήρωσαν; Ομως δεν φταίνε αυτοί. Φταλινε αυτοί που τους επιτρέπουν να κυκλοφορούν χωρίς να φοβούνται......

ΥΓ. Και μετά έχουν απαίτηση να βάλει λεφτά ο κόσμος. Γιά να τα διαχειριστούν οι εγκάθετοι των αλητήριων, ...όπως διαχειρίστηκαν και τα προηγούμενα
axlR21 - 29/7/2012 20:41
αμετοχοι....................φυγατε ΧΤΕΣ........κασνακιδη, ΤΙ ΡΟΛΟ ΒΑΡΑΣ?????????? Δημητρελο υπηρεσιακος δεν εισαι????????????????? ΤΕΡΜΑ Η ΟΜΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ..........ΕΞΩ ΟΛΟΙ
ALexAndR0s - 29/7/2012 20:46
Ο Δημητρέλος ας φύγει όταν τελειώσει με τις ρυθμίσεις που ανέλαβε να φτιάξει..οι υπόλοιποι εφόσον δέ βάζουνε λεφτά, δέν βλέπω ποιός ο λόγος να κρατάνε τις μετοχές
axlR21 - 29/7/2012 20:43
ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΞΕΙ ΤΟΝ ΚΑΣΝΑΚΙΔΗ? ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ????? ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΣΝΑΚΙΔΗΣ???????????? ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ...Ο ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΣΝΑΚΙΔΗΣ???????????????????????????
nono - 29/7/2012 20:43
ΠΡΟΧΩΡΑ ΜΑΥΡΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΕΞΩ.
ΧΘΕΣ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ ΧΘΕΣ.
winston21212121 - 29/7/2012 20:45
αφου δεν πληρωνεται χρεη δεν κινειται την ομαδα γιατι κρατατε τις μετοχες για να μας ριξετε δ εθνικη?αφου δεν σας ενδιφερει τιποτα.δωστε τις μετοχες στον θε(ω)μα που τον στηριζουμε.ουστ αμετοχοι
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 29/7/2012 20:46
ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ,ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ " ΑΦΡΟΚΡΕΜΑΣ " ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ.
Αντωνης - 29/7/2012 21:14
+++++
Τα λεγαμε τοσο καιρο!
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 29/7/2012 22:06
XΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ;; ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ;; ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑΝ;; ΓΙΑ ΚΑΝΤΟ ΛΙΑΝΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΟΥ ΒΑΖΕΙ ΣΥΝ ΚΑΙ Ο Αντωνης ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!
Kostis 365 - 29/7/2012 23:34
Τι λέγατε ρε παιδιά, εσείς δεν αποκαλούσατε. τον Μαύρο μπροστινό; Ε, αποδεικνύεται πως μονο αυτό δεν ειναι...
DimMarCy - 30/7/2012 09:19
αγαπητε XΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ πρεπει να εισαι εξυπνος πολυ αλλα απο την αντιθετη πλευρα, αυτο σου εδειξε? διοτι εγω οπως και οι υπολοιποι βλεπουμε ακριβως το αντιθετο απο αυτα που λες εσυ, δηλαδη δεν κανει καθολου την δουλεια τους και προσπαθουν να τον διωξουν, βλεπουμε ολοι οτι ο Νοτιας δεν ενδιαφερετε καθολου γιατι δεν παραδινει τις μετοχες του? υπαρχει καποιος λογος? ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ, αν δεν δει την ΑΕΚ να διαλυετε δεν θα τις παραδωσει, απλα πραγματα και ο Μαυρος επειδη δεν κανει τα χατηρια τους τον ανγκαζουν να φυγει, τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβεις, αλλα επειδη εισαι γαυρος προσπαθεις να αναψεις φωτιες εναντιον του Μαυρου
maliv76 - 30/7/2012 10:13
@kostis
Είναι οι κλασικοί Νέο-Έλληνες που πάντα πιστευουν οτι σονι και καλα υπάρχει κάποιος απο πισω...συμφωνω κααι γω απο τι φαινετε θελει να τους διωξει απτην ΠΑΕ
Kostis 365 - 30/7/2012 10:56
Μα έχουν κολλήσει σε μία λάθος εκτίμηση που έκαναν απ'την αρχή. Ο Μαύρος αν ήθελε να μπει μπροστινός μπορούσε να το κάνειπολύ νωρίτερα και με πολύ καλύτερες συνθήκες. Το κακό είναι ότι δεν γουστάρω καθόλου αυτούς που φαίνεται πως θέλει να φέρει...
Χ.Χ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ - 29/7/2012 20:46
ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ,ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ " ΑΦΡΟΚΡΕΜΑΣ " ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ.
Kostis 365 - 29/7/2012 23:50
Καλά Χριστοδουλε, εσυ ακόμα και τώρα αρνείσαι να καταλάβεις...
porwsh_21 - 29/7/2012 20:48
Δε καταλαβα ο μεγαλομετοχος Νοτιας που εχει να βαλει λεφτα στην ΑΕΚ κοντα στον ενα χρονο και αρνητε να πληρωσει τα χρεη του απεκτησε και αποψη ?
Πες του να παει να .....
Αν θελει να εχει αποψη να βαλει λεφτα ... αντε μλκς χασαμε την ευρωπη εξατιας σας και τωρα που βλεπετε οτι παει να σταθει στα ποδια της η ΑΕΚαρα απο μονη της αποκτησατε ξανα αποψη?
Στον αγυριστο ΧΘΕΣ
Terry1983 - 29/7/2012 20:51
Kαι μετα λενε δεν μαγειρευουν κατι????Καποια π@@@@ια ετοιμαζουν!!!Απο που και ως που επιβαλουν τις αποψεις τους απο την στιγμη που δεν πληρωνουν τιποτα και αμα δεν υπηρχαν καποιοι αλλοι η ομαδα θα ειχε διαλυθει!!!Κατι περιμενουν οι βρωμιαρηδες!!!!! Κανενα συμβιβασμο με τον πουρακλα και να παρουν ρευστο στο χερι μηπως???
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 29/7/2012 20:52
ΟΛΗ Η ΦΑΣΑΡΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ...ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΤΕΛΕΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΜΕ Η ΟΧΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ....ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΥΤΟ ΤΡΕΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ...ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΛΟΥΗΔΕΣ.............ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΑΕΚ ΤΟΤΕ.........Ο Θ(Ε)ΩΜΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ............




...





Ω
lamprosenosi - 29/7/2012 20:52
ΑΝΤΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝΕ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ!!!
ΜΑΡΙΕ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ.
Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΝΟΤΙΑ, Ο ΚΑΣΝΑΚΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (ORIGINAL) MΗΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ???
ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΟΥΜΕ!!!
josephaek - 29/7/2012 20:58
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΜΥΣΤΙΚΟΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ...;
ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΣ ΠΟΥ "ΤΡΕΧΕΙ" ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ...;
ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ....;

ΑΛΛΟ ΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ....ΑΛΛΟ ΤΟ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ.....ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (ΟΧΙ ΑΡΚΕΤΑ) ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΩΝ 20 € Η ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ........
Ο Μίζερος - 29/7/2012 21:39
"ΑΛΛΟ ΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ....ΑΛΛΟ ΤΟ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ...." ε καλά στο τσάμπα ενδιαφέτομαι και γω..αλλά με λέτε καναπεδάτο..
kostis8601 - 29/7/2012 21:08
ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ Η ΑΕΚ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΟΜΗΡΙΑ.ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΕΝΑΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ.ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΩΜΑ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΧΑΤΖ/ΣΤΟΣ,.ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΑΕΙ.Η ΚΙΝΗΣΗ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΗΣΥΧΗ.ΤΕΡΜΑ ΛΟΙΠΟΝ. ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ.
XARIS - 29/7/2012 21:09
ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ , ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ . ΑΠΟ ΠΟΥ ΡΕ ΣΤΟ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΣΘΕ ΜΕ ΤΑ ΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ Η ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΡΤΙ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΕΚ , Ο ΚΥΚΛΟΣ ΣΑΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙΑ , ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΝ ΔΕΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΤΑ ΚΙΤΑΠΙΑ , ΣΚΕΤΑ ΚΟΛΠΑ ΠΑΣΟΚ ΕΙΣΘΕ ΜΕΤΟΧΟΙ .
chicango(Aλέξανδρος) - 29/7/2012 21:14
ΕΓΙΝΕ ΠΛΕΟΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΜΗΡΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ Η ΑΕΚ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΟΥΛΑ
ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?
xristos-kalamata - 29/7/2012 21:15
αστεία πράγματα,κανείς δε κάνει λόγο για λεφτά αλλά ποιος θα έχει τις μετοχές και να βάζει λεφτά ο κόσμος.
Τσάμπα μάγκες και οι δυο πλευρές,θέλουν να είναι μέτοχοι μόνο στα δικαιώματα και όχι στις υποχρεώσεις.
ρε βάλτε λεφτά,ο κόσμος έκανε,κάνει και θα κάνει το καθήκον του.
gg. - 29/7/2012 21:29
ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ (ΧΑΜΕΝΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ. ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΝΟ -ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ -ΛΑΘΟς ΕΠΙΛΟΓΕΣ (ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΣΑΒΕΒΣΚΙ) ΚΑΙ (ΤΣΑΡΤΑ -ΚΩΣΤΗΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ) Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΦΥΓΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟΨΙΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥ ΝΥΝ ΜΕΤΟΧΟΥΣ -ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ- ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΥΣ ΧΛΙΑΡΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ-ΟΥΤΕ Η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ250 ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΕΣ ΤΙΜΕΣ 150 ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΘΑ ΔΙΝΑΜΕ ...ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ 50-40000 ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΕ ΟΝΕΙΡΩΞΗ. ΤΙ ΠΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΕΝ ΛΕΥΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΣ. Ο ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΡΘΡΟ 44-ΕΦΟΡΙΑ -ΙΚΑ -ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ. Ο ΚΩΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΑΡΤΑΣ (Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ) ΤΙΣ ΑΓΟΡΟΠΩΛΗΣΙΕΣ ΠΑΙΚΤΩΝ. ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 29/7/2012 22:09
gg.
ΕΙΣΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΕ-ΑΕΚ;;
Ο ΕΝΩΣΙΤΗΣ - 29/7/2012 21:31
Ο Μάκης κι ο Σίμος
Ο Σίμος κι ο Μάκης δηλαδή ο Ασημάκης είναι όλη μας η ΠΑΕ
Τι πας να κάνεις ρε Θωμά, πώς θα αντέξουμε χωρίς τον Ασημάκη μας ? ? ?
XARIS - 29/7/2012 21:32
ΘΩΜΑ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕΣ ? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΣΠΙΤΙΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ .ΤΙ ΔΟΥΛΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΤΑ ? ΜΙΑ ΤΕΧΝΗ ΞΕΡΟΥΝ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ .
XARIS - 29/7/2012 21:36
lamprosenosi
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΡΑ-ΝΟΤΙΑΣ-ΠΑΠΠΑΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟΝΕΡΑ ΚΟΛΥΜΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ , ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΟΤΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ .
ALexAndR0s - 29/7/2012 21:42
Αλλά και ο Θωμάς λίγο περίεργα μας τα λέει...
Θέλει τις μετοχές χωρίς να είναι πρόεδρος ο ίδιος, και χωρίς να πάρει τις μετοχές ο ίδιος (για να μην έχει και καμία ευθύνη φυσικά...)
Απο την άλλη όμως, δέν τους είπε και σε ποιόν θα τις δώσει..
Απο την άλλη, φράγκο δέν έχει βάλει, ούτε και έχει βρεί χρηματοδότες..
Να φύγει ο Κασνακίδης για να έρθει άλλος Κασνακίδης? ποιό ...το νόημα αφού κανένας δέν λύνει το οικονομικό πρόβλημα της ομάδας?
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 29/7/2012 22:33
ALexAndR0s ANTIΓΡΑΦΗΣ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΤΟΝ ΚΕΤΣΕΝΤΖΟΓΛΟΥ;; :)))
ALexAndR0s - 29/7/2012 22:50
Γιατί, έγραψε κάτι παράξενο ο Κετσετζόγλου? ο περισσότερος κόσμος τα σκέφτεται αυτά
demis_11 - 29/7/2012 23:26
Aκριβώς. Δηλαδή ζητάει τις μετοχές για να τις δώσει κάπου που δεν ξέρει κανείς (δεν είπε καν ότι θα τις δώσει στον λαό που θα βοηθήσει, όπως γίνεται στον βάζελο) και χωρίς ο ίδιος να είναι ούτε κάτοχος μετοχών ούτε καν πρόεδρος.

Λατρεύω τον Θεωμά και πολύ θα ήθελα να φωνάξω "δώστε του τις μετοχές". Δυστυχώς ο ΙΔΙΟΣ δεν φαίνεται να τις θέλει, δεν τις δέχεται...
Δεν θα ήμουνα αυτός που εύκολα θα φώναζε "δώστε τις μετοχές στον λαό" αλλά αν ο Θεωμάς (ή κάποιος άλλος ...υπαρκτός, με όνομα και επώνυμο, όποιο και αν είναι αυτο, τέλος πάντων) ηγείτο της λαικής βάσης και υπήρχε όποιδήποτε σχέδιο δεν θα είχα το παραμικρό πρόβλημα. Αλλά το να πάνε οι μετοχές σε κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα που ο Μαύρος δεν αποκαλύπτει και να μην είναι ο ηγέτης αυτής της νέας ιδιοκτησίας και διοίκησης, ειλικρινά μου φαίνεται πάρα πολύ παράξενο και στην θέση των συνομιλητών του και εγώ θα ζητούσα διευκρινήσεις και ανοιχτά χαρτιά. Απορώ πως περίμενε ο Θεωμάς να συμφωνήσουν. Τόσο πολύ απορώ που σχεδόν αναρωτιέμαι αν στα αλήθεια ήθελε να συμφωνήσουν.
Ποιος ακριβός είναι ο λόγος που ο Θεωμάς είναι τόσο μυστικοπαθής; Γιατί ηγείται μιας προσπάθειας στην οποία δεν θέλει να παραμείνει ηγέτης, ούτε καν μπροστινός;
Είναι στα αλήθεια η οργή του κόσμου (κατά των Supporters, του Nοτιά, του Δημητρέλου) που νομίζει οτι θα αναγκαστούνε οι μέτοχοι να παραδώσουνε τα πάντα σε αγνώστους (ούτε καν στον κόσμο) χωρίς να ρωτήσουνε τίποτα ή μήπως είναι ενας τρόπος (ξέροντας ότι λογικά η απάντηση θα είναι όχι) να την κάνει;;;

Για μένα, έπρεπε πολύ απλά και σταράτα να πει: "κύριοι, αποτύχατε, δεν πληρώνετε, δώστε ΜΟΥ τις μετοχές σας και ΕΓΩ θα κάνω κουμάντο μαζί με τον τάδε, με τον κόσμο, με τον φούφουτο. Και αν θέλετε τον Δημητρέλο και κάποιους άλλους μέσα στο ΔΣ, δεν με νοιάζει, εγώ θα έχω την πλειοψηφία των μετοχών και εγώ θα αποφασίζω"

Άλλωστε, το να πάνε οι μετοχές τον κανένα (ή έστω στον οποιονδήποτε, αλλα ούτε αυτό συμβαίνει στην περιπτωσή μας έτσι κι αλλιώς), δεν επιτρέπεται και από τους νόμους. Δεν μπορεί κανένας Νοτιάς να παραδώσει μετοχές στον κανένα ή σε αγνώστους, Δεν θα περάσει καν από τις επιτροπές μια τέτοια κατάσταση...
Ονόματα και διευθύνσεις και καταστατικά και πρωτόκολα είχανε και οι supporters και πήρε έναν χρόνο για να τους παραχωρηθούν οι μετοχές του Παππά, οι δε μετοχές που χάριζε το "ντεμοτεχνείο" (Τάκης, Κούλης κλπ) στην ερασιτεχνική δεν μπορέσανε να πάνε ΠΟΤΕ.
Τι άρπα-κολα πρόταση είναι αυτή, που δεν την διαπραγματεύεται καν; Ακόμα και σε γνωστούς να είχε συμφωνηθεί να παραδωθούνε οι μετοχές, πρέπει να γίνουνε ένα σωρό διαπραγματεύσεις και κινήσεις, και ο Μαύρος περιμένει ΑΥΡΙΟ και χωρίς συζητήσεις να γίνουνε αφεντικά κάποιοι που δεν ξέρει κανείς;
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 29/7/2012 23:38
ΦΙΛΕ demis_11 ΕΚΤΙΜΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ....ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑΖΕΣΑΙ...Ο Θ(Ε)ΩΜΑΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ....ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟ;; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΒΕΒΑΙΑ...ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ..Ο Θ(Ε)ΩΜΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ...
demis_11 - 30/7/2012 00:43
Αμοιβαία τα αισθήματα, blanco, gudi, θεωμά 21r ξερόλα :)
Δεν ξέρω που θα τις δώσει τις μετοχές αν τις πάρει φίλε. Το κακό είναι ότι μάλλον ούτε ο ίδιος ξέρει. Ακόμα χειρότερα είναι να ξέρει αυτός αλλά να μην θέλει να ξέρουνε οι άλλοι (αν με πιάνεις).
Τον Θεωμά τον λατρεύω και τον πιστεύω και τον στηρίζω. Δεν μου περνάει από το μυαλό ότι έχει κάτι πονηρό ή σκοτεινό στο μυαλό του.
Αν του τάξανε κάτι (πχ λεφτά, τις μετοχές χωρίς όρους και χωρίς ΕΝΑ όνομα, ούτε καν το ...ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ή ότι θα επιλέξει αυτός ένα ΔΣ στο οποίο δεν θα είναι πρόεδρος) καλά θα κάνει να αποκαταστήσει το όνομα του
(που δεν νομίζω ότι κάποιος μέτοχος ή κάποιος από την διοίκηση το "λέρωσε", μην διαβάζεις τα περί καφετέριας και άλλων εδώ μέσα, haters gonna hate ανεξαρτήτως προσώπου, και γι αυτό δεν ήθελα ποτέ να αναλάβει πρωτοβουλία και να μισηθεί ΚΑΙ αυτός)
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διαφωνούν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αν έχει το κουμάντο να τον ενοχλεί ο Δημητρέλος στο ΔΣ και γιατί αν έχει όντως κάποιους συνεργάτες και κάποιο σχέδιο, δεν τους το είπε.
Το μοναδικό του σχέδιο είναι να αλλάξει το ΔΣ με πρόσωπα επιλογής του;
Και να σου πω και κάτι (για να κάνω και άλλο λογοπαίγνιο;) Μακάρι να τις δώσει σε άγνωστο. Ας μην πω κάτι παραπάνω. Άλλωστε δεν έμεινε και κανένας γνωστός που να μην τον έχουμε λασπώσει.
Δεν έχω τόσο μεγάλο πρόβλημα με το άγνωστος... Το μυστικός είναι που φοβάμαι. Και το ανύπαρκτος.
Kostis 365 - 30/7/2012 08:46
Όχι Ντέμη μου. Άλλο έπρεπε να πει ο Θωμάς:

"Κοι κοι μέτοχοι-αμετοχοι, ευχαριστούμε γιά όσα δώσατε μέχρι τώρα στην ομάδα, αλλά πλέον η παρουσία σας είναι επιζήμια, αφού και άμπαλοι είστε (και γι΄αυτό φάσαμε ως εδώ) και το μόνο πράγμα που μπορείτε να προσφέρετε (λεφτά δηλαδή) δεν το κάνετε. Βάλε και ότι δεν σας γουστάρει πολύς κόσμος, προκαλείτε μόνο ζημιά...

Η ...προσφέρετε λοιπόν το μόνο που μπορείτε (ΛΕΦΤΑ) η, ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΙΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΑΪΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙ ΓΥΡΩ ΤΗΣ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ (Και επιφανείς μεταξύ αυτών)...

ΑΥΤΟ πρέπει να πει ο Θωμάς. Αλλιώς, να πάρουν τις μετοχές ο ιδιοκτήτης του Πρυτανείου και οι μικρομέτοχοι είναι αστειότης...

Ασςελπίσουμε ότι απ΄την ιστορία αυτή θα προκύψει ΤΟ ΜΟΝΟ καλό που μπορεί να προκύψει, δηλαδή, κάτω απ΄την πίεση και τον φοβο να χάσουν το χρίσμα, οι μέτοχοι να βαλουν κανα φράγκο. Αλλιώς, ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΣΤΓΚΡΟΥΣΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΟΔΗΓΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΦΟΥΝΤΟ...
demis_11 - 30/7/2012 10:46
Συμφωνώ και σε αυτό Κωστή. Ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα (εκτός του Δημητρέλου και κάποιων συνεργατών του που τρέχουνε αυτή την στιγμή την αδειοδότηση της ΑΕΚ και που φυσικά μέχρι να τελειώσει η υπόθεση και να αλλάξει ο κάτοχος των μετοχών (με όποιον τρόπο γουστάρει ο Μαύρος και οι ανώνυμοι συνεργάτες του) είναι απαραίτητοι) Μόνο που ούτε αυτό που γράφεις (περί δικηγόρου όπου θα παρκάρουν οι μετοχές μέχρι να αλλάξουνε κάτοχο) είπε.

Αυτό με το δικηγορικό γραφείο δεν το πολυκαταλαβαίνω. Επικοινωνιακά, ίσως φαίνεται διαφορετικό, όμως η ...ουσία είναι πως όπου και να "παρκάρουνε" οι μετοχές οι κάτοχοι τους δεν αλλάζουνε. Θα αλλάξουνε όταν παραχωρηθούνε τελεσίδικα. Όπως έγινε και στην περίπτωση Τζίγκερ. Ο οποίος είχε ενδιαφερόμενους επενδυτές και τις πάρκαρε σε δικηγορικό γραφείο για να απευθύνονται εκεί οι ενδιαφερόμενοι. Στο μεταξύ οι μετοχές του ανήκαν, απλά δεν τις είχε στο συρτάρι του (και φυσικά δεν πλήρωνε).
Μετά από ένα χρόνο και αφού λάκισαν οι πρίγκιπες και ο Βγενό και όποιοι άλλοι εμφανιζότανε ως σωτήρες και αφού πρώτα ο Αλαφούζος και άλλοι (με όνομα και διεύθυνση) επεξεργάστηκαν και ξεκίνησαν την λαική τους βάση, τότε ο Τζίγκερ έπαψε να είναι ο κάτοχός τους. Σε όλο το μεσοδιάστημα ήτανε (και παραμένει) πρόεδρος ο Γόντικας με ΔΣ που είχε ορίσει κατά μεγάλο ποσοστό ο Τζίγκερ.
Η κατάσταση στην ΑΕΚ είναι τελείως διαφορετική: Ο Μαύρος ζητάει να ορίσει δικό του ΔΣ, άγνωστης σύνθεσης πριν καν πάρει τις μετοχές. Τις μετοχές τις ζητάει όχι για τον ίδιο ή για κάποια λαική βάση που βρίσκεται στα σκαριά αλλά για κάτι (ή κάποιους) που δεν ξέρω αν κανείς γνωρίζει τι θα είναι.
Αν πιστεύει ότι το πρόβλημα είναι το που είναι παρκαρισμένες οι μετοχές και όχι ο κατοχός τους, τότε ας ζητήσει να αλλάξει το parking. Μαζί του!
Αλλά να ξέρει και αυτός και ΟΛΟΙ ότι μέχρι να βρεθούνε πραγματικά ονόματα υποψηφίων νέων κατόχων/μετόχων ή μεχρι να σχηματιστεί μια λαική βαση με οποιοδήποτε πλάνο, οι μετοχές θα παραμένουν στην ιδιοκτησία των τωρινών, ανεξάρτητα σε ποιο συρτάρι θα βρίσκονται.
Κατά την άποψη μου, οι μέτοχοι θέλουνε να αποφύγουνε το να δώσουνε το κουμάντο ολόκληρης της ΠΑΕ (και όχι απλά του ποδοσφαιρικού τμήματος) σε κάποιον που δεν θα είναι κάτοχος των μετοχών.
Γιατί αυτός ο κάποιος θα έχει όλες τις αποφάσεις χωρίς όμως να έχει καμία ευθύνη. Να κάνει παράδειγμα ένα άνοιγμα 10 μυρίων ευρώ, το οποίο αν δεν καλυφθεί θα βαραίνει τους ιδιοκτήτες των μετοχών και όχι αυτόν που τις διαχειρίζεται.

Σήμερα έχει οριστεί συνέντευξη στην οποία ελπίζω ο Θεωμάς να μας εξηγήσει τι ακριβώς ζητάει και τι του αρνούνται. Μακάρι να μας πει οτι έχει οποιαδήποτε λύση/σχέδιο στα σκαριά και το πρόβλημα είναι το που είναι παρκαρισμένες οι μετοχές και το σημερινό ΔΣ που πρέπει να αλλάξει.
Kostis 365 - 30/7/2012 11:12
ΑσφαλώΣ και πρέπει όσο είναι περιορισμένες οι μετοχές ν'ανήκουν στους μετόχους, τι, θα τις πάρουν οι ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ; Το "παρκάρισμα" έχει την έννοια της δέσμευσης οτι ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΔΕΝ ΘΑ'ΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΤΟΧΗ, έτσι κανένας δεν θα μπορεί να τους χρησιμοποιεί σαν άλλοθι που δεν βρίσκει χρηματοδότες (ο Θωμάς λέει οτι δεν "τραβά" επειδή ο κόσμος δεν τον εμπιστεύεται όσο δεν δεσμεύονται αυτοί ότι θα φύγουν...

ΥΓ Εγώ θα απαιτούσα και κάτι από την ερασιτεχνική: ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ...ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ "ΧΡΙΣΜΑ" Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΜ
Kostis 365 - 30/7/2012 11:24
...ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΧΗ Η ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ "ΚΑΘΑΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ". Ούτε μετόχους ούτε σωτήρες τέτοιους χρειάζεται η ΑΕΚ άμα καθαρίσει, οι υπόλοιποι που πάλεψαν αρκούν...
MONO AEK 9-11 - 29/7/2012 21:45
Ντροπη στην Ερασιτεχνικη και στους ΧΧ και Τογελο που κανουν πλατες στους αμετοχους αντι να απαιτησουν να παραδωσουν τις μετοχες και να παρουν δρομο ο Κασνακιδης και ο Σιμος.Θωμα ψαξτο για διοικηση πρωτοδικειου κανε τα παντα για να μας απαλλαξεις απο αυτα τα κορακια
Zagato - 29/7/2012 21:50
Το τέλος θα είναι οδυνηρό και άδικο. Είναι κρίμα στο ρέκβιεμ να παιανίζει η μπάντα της γραφικότητας . Σταμάτησα να διαβάζω, στα σοβαρά, στο κομμάτι του κειμένου που έγινε η αναφορά στο τόπο της συνάντησης .
Μα σε καφετέρια γμτ ; Είναι δυνατόν το μέλλον της ΑΕΚ να κριθεί σε καφενέδες.; Αν μερικοί αναρωτιέστε για το Κασκανίδη και το ρόλο του ,σας πληροφορώ ότι αν οι διαρροές ευσταθούν και οι εκλεκτοί του Θωμά είναι τα ονόματα που ακούστηκαν ,τότε το σημερινό δς θα αποτελέσει ορόσημο και σημείο αναφοράς . Δυστυχώς το αντίπαλο δέος της παθογένειας μας , είναι ο λαϊκισμός . Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν επικρατήσει. Η φτώχεια , η ...απελπισία είναι κακός σύμβουλος , πόσο μάλλον σε ένα λαό που ξαπόστειλε τη κριτική σκέψη και οδεύει με το (ουγκ) ένστικτο του
nkontos21 - 29/7/2012 21:55
ΟΙ ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ 33 ΛΕΠΤΑ ,Ο ΑΝΑΤΟΛΙΩΤΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΖΕΣΤΟ ΜΑΙΝΤΑΝΟ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΧΩΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ,Ο ΜΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΡΕΙΣΜΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ , Ο ΚΟΝΤΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ [ ΠΑΛΙ ] , ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΤΕΩΣ ΒΑΣΙΛΙΑ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΔΙΕΤΙΑ ΚΑΙ............... ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΙΤΛΟ Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ .
manou - 29/7/2012 22:19
Ξεχασες τον αφανη εργατη Νικο Στρατο.
tza169 - 29/7/2012 21:59
Επιτέλους έγινε ηλίου φαεινότερον πως μόνο για την ΑΕΚ δεν δουλεύουν οι αμέτοχοι και τα τσιράκια τους(την προσωπική μου άποψη την έχω ξανακαταθέσει και επαναλαμβάνω πως εργάζονται για τα συμφέροντα ανταγωνίστριας ομάδας κρατώντας βάζοντας λουριά στο δικέφαλο και κρατώντας τα σφιχτά για να μην ξαναπετάξει)!!!
emmanouilmanos37 - 29/7/2012 22:06
Ο ΒΛΑΧΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ. ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ.
ΑΛΛΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ
Stelios21Giannena - 29/7/2012 22:07
Μπα εμφανίστηκε, έστω και δια αντιπροσώπου, ο Νοτιάς;
Να δώσετε τις μετοχές και να φύγετε!
emmanouilmanos37 - 29/7/2012 22:08
ΑΛΛΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΑΥΡΙΟ. ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ. ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΧΟΝΤΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. Ο ΝΤΕΜΗΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ????????
ALexAndR0s - 29/7/2012 22:35
Tί εννοείς αδερφέ? αν γνωρίζεις κάτι πές μας και εμάς να ενημερωθούμε
Βυζαντινή Αυτοκρατορία - 29/7/2012 22:39
ο Θωμάς παραβαίνει την συμφωνία εισδοχής του στην Ομάδα και πηγαίνει ντοπέ από τους μουσάτους παππούδες να πάρει την Παε, νταβατζιλίκι. κανονικά πρέπει να τον στείλουν οριστικά πίσω στην καφετερια και την δόξα του παρελθόντος -την οποία όλοι του αναγνωρίζουμε, έτερον εκάτερον.
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 29/7/2012 22:49
Βυζαντινή Αυτοκρατορία
EIΣΑΙ ΜΙΚΡΟΜΕΤΟΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΕ;;;
Ο ΕΝΩΣΙΤΗΣ - 29/7/2012 23:12
Συμβαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ από αυτά που γράφεις.
Η ερώτησή μου όμως είναι άλλη
Γιατί υπερασπίζεσαι επί 3 χρόνια το σκότος και δε τραβάς λίγο τη κουρτίνα μπας και σε φωτίσει καμιά αχτίδα φωτός?
Βυζαντινή Αυτοκρατορία - 30/7/2012 03:05
@Θεωμάς, μόνο εν δυναμει.. συμμετεχω δηλ με μικρά ποσά στις προσπάθειες συγκέντρωσης χρημάτων..

@Ενωσίτης. καλούτσικο το ευφυολόγημα. μόνο αν έχεις κάποια επιχειρήματα ή σταθμισμένες εκτιμήσεις μπορούμε να δούμε κατι πιο χρήσιμο..
Kostis 365 - 30/7/2012 08:51
Που βλέπεις εσύ φίλε μου Ενωσίτη την αχτίδα φωτός; Εγώ σκοτάδι βλέπω, γι΄αυτό βγαίνουν οι βρυκόλακες. 1000 φορές οι τωρινοί μέτοχοι απ΄αυτούς που φαντάζομαι ότι είναι από πίσω...
dimobillouis - Ένωσις for ever - 29/7/2012 22:57
Ο εξαφανισμένος για 25 χρόνια Μαύρος με μια καφετεριούλα στον Άλιμο και κάμποσα οικονομικά προβλήματα κατάφερε να βγει στην δημοσιότητα και να γεμίσει και το μαγαζάκι του χάρη στην δύσμοιρη ΑΕΚ, κάποιος έπρεπε να βρεθεί και βρέθηκε, χωρίς πλάνο και λεφτά έκανε κι αυτός το κομμάτι του για χάρη των γνωστών λαμόγιων που λυμαίνονται την ομάδα τα τελευταία χρόνια με στοιχηματικές απολαβές και αποτελώντας υποζύγιο των Κοκαλομαρινάκιδων. Αυτά λοιπόν θα συνεχίσουν να συμβαίνουν γιατί πλέον η μαφία που περιστοιχίζει αυτόν τον τόπο σφίγγει τον κλοιό και δεν αφήνει περιθώρια για ανίσχυρους χαίρετε !!
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 29/7/2012 23:12
dimobillouis
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ!!! ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΕΣΥ;; ΧΑΘΗΚΕΣ...ΡΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ...
dimobillouis - Ένωσις for ever - 29/7/2012 23:59
Βλέπω παρακολουθώ διαβάζω αλλά είμαι τόσο απογοητευμένος που δεν μπορώ ούτε ένα σχόλιο να γράψω !!
Atzamidis21 - 29/7/2012 22:57
Hρωικη εξοδος απο τον Μαυρο αφου προλαβε να βαλει πλατη για να ξεπουληθουν τα παντα
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 29/7/2012 23:14
ΦΙΛΕ Atzamidis21 ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ;;
Atzamidis21 - 30/7/2012 10:58
Θ(Ε)ΩΜΑΣ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ

Δεν εχω ιδεα φιλε αν και πολλα ακουγονται παντως να ζηταει τις μετοχες και μαλιστα χωρις να θελει να μπει αυτος μπροστα μου φαινεται περιεργο, η πιατσα λεει πως στο βαθος Ξενιαδης αλλα δεν μπορω να κατηγορησω κανεναν χωρις στοιχεια
an0nymouS - 29/7/2012 23:27
δεν ξεπούλησε τίποτα ο θωμάς φίλε.. και να ξέρεις, και χωρίς τον θωμά αυτοί οι παίκτες θα έφευγαν όλοι τους!! Ξύπνα..
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 29/7/2012 23:04
Το θέμα μου το έδοσε κάποια πηγή πριν μερικές ώρες. Η ίδια πηγή λοιπόν λέει ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ότι ο Θωμάς ζήτησε να κάνει διοίκηση στην οποία δεν θα συμμετέχει ούτε ότι δεν αποκάλυψε ποιοι θα είναι τα μέλη τουτ ΔΣ. Εγώ πιστεύω την πηγή μου διότι, από γκεμπελισμό και ίντριγκα έχω χορτάσει τόσα χρόνια. Επειδή λοιπόν έχω μάθει να στηρίζω τους άντρες που με στήριξαν όταν και εγώ τους είχα ανάγκη-Θωμά- λέω αυτό που είπα και στον φίλο μου: βγες και δώσε τους στεγνά. Αλλιώς θα υπάρξουν πολλοί ανόητοι που θα πουν ότι ήσουν μπροστινός για να πουληθούν οι παίχτες. Ναι, και όμως υπάρχουν τέτοιοι......να μην χαρακτηρίσω.
...ΥΓ Μια άλλη πηγή μου σφύριξε σήμερα το πρωί ότι ο Ντεμης περίμενε πως και πως να καεί η κίνηση Μαύρου για να μπει στην ΠΑΕ στους επόμενους 1-2 μήνες. Και, ω του θαύματος, έσκασε το θέμα διαφωνίας Θωμά-αμετόχων μετά από λίγες ώρες. Μπορεί να είναι σύμπτωση.....εγώ λέω πως όχι.
νικος-αρρωστακι - 29/7/2012 23:16
εχετε βαλει ωραια,ωραια το ψητο στο φουρνο,κ ουτε με φωναξατε...
καλααα....θα σας φτιαξω εγω...;-)
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 30/7/2012 00:35
Σάμπως και προλάβαμε;;; Εδώ οι εξελίξεις τρέχουν πιο γρήφορα από τον Κουρέλα ρε Νίκο!!
-Ο- ΞΕΡΟΛΑΣ ΣΚΕΤΟ - 29/7/2012 23:16
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ
ΚΑΛΑ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΘΑ ΠΟΥΝ ΕΙΣΑΙ;; ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ...ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ ΑΝΤΩΝΗ ..ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ Ο Θ(Ε)ΩΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ...ΘΑ ΠΟΥΝΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΩΝΗ..
xristos-kalamata - 30/7/2012 00:00
φίλε ΞΕΡΟΛΑ,σέβομαι τι γνώμη σου και τη πίστη σου στο εγχείρημα του Μαύρου(τον ίδιο το Μαύρο σαν παλαίμαχο ποδοσφαιριστή τον σέβομαι απεριόριστα),αλλά όλες οι κινήσεις του αποδεικνύουν ότι ήταν βαλτός από τους παπανοτίαδες για να κόψουν την είσοδο Νικολαΐδη(δεν είμαι Ντεμικός,αλλά έχει περισσότερη δύναμη να βρει λεφτά,πράγμα που δεν έκανε ο Μαύρος)και για αυτό πήρε μαζί του τον Τσίαρτα,επομένως δεν υπήρχε περίπτωση να πει ο ντέμης.Επίσης,μια ζωή ο Μαύρος έλεγε ότι δε θέλει να ασχοληθεί διοικητικά με το ποδόσφαιρο και λίγο πριν μπει ο ντέμης κάνει σφήνα.
Μπαίνει στην ομάδα χωρίς να έχει βρει χρηματοδότες,πουλάει τα πάντα ...σε λιώμα τιμές,κάνει ψυχολογικούς εκβιασμούς ότι θα φύγει αν δε πουλήσει 40.000 διαρκείας(και οι τιμές είναι κανονικές και όχι λιώμα όπως λένε,χωρίς ευρώπη,κύπελλο απρόβλεπτο και πολύ δύσκολο να μπει η ομάδα στα πλευ οφ, άρα 10 ο αγώνας βγαίνει).Η ΑΕΚ δεν είναι καφετέρια(που και τα καφέ θέλουν προγραμματισμό),δεν έχουν πάρει ακόμα φορολογική ενημερότητα,επομένως η ομάδα έχει επίσημο ρόστερ 9 παιχτών.Άστο φίλε,αυτά που βλέπουμε κρίνουμε,δε υπάρχει καν ο στοιχειώδες προγραμματισμός,ότι τους έρθει κάνουν και το βασικό δεν έχουν βρει χρηματοδότες(τσάπα μάγκες δηλαδή),ούτε παιδιά δε τα κάνουν αυτά.
Τα εισιτήρια τα πήραμε για την ΑΕΚ και τα αδέρφια μας τους ΑΕΚτζηδες όλου του κόσμου και όχι για το Μαύρο που μπήκε χωρίς να βάλει μια.
Θεός σαν παίχτης,ανεύθυνος σαν υπάλληλος-παράγοντας.
Admiral - 30/7/2012 11:22
Χριστο
ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ αλλα απευθυνεται σ ολους......πολλα λεγονται και γραφονται για Ντεμη και λεφτα και πλανα.....η ερωτηση ειναι μια: που ειναι;;;;;οι πιθανες απαντησεις ειναι δυο : Αν εχει λεφτα αλλα περιμενει δεν διαφερει σε τιποτα απο τον τελευταιο παργοντισκο ;;;;; αν δεν εχει και ολα ειναι παραμυθια φουρναρης απλα την κανει αβαβα. και απλως διευκολυνει να διαιωνιζεται μια τραγικα θλιβερη και απιστευτα αρρωστημενη κατασταση......τον ΚΟΝΤΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ αλλα δεν δεχομαι οτι εχει μαθει να κρυβεται.....πολλα μπορει να ειναι αδελφη δεν ειναι.....
Σ Π Β - 30/7/2012 11:43
Το γραφω και παρακατω.Εστω οτι ειχε τα λεφτα.Μπορουσε να πει στο μαυρο "η δικη μου λυση ειναι καλυτερη γι αυτο φυγε"?Ποιος θα εκρινε αν οντως ειναι καλυτερη η λυση του?Οποτε ειχε να ακουσει πολλα
Kostis 365 - 30/7/2012 14:05
Θα μπορούσε φίλε r12008 και πολύ εύκολα γιατί ο Θωμάς δεν έχει φέρει ούτε λεφτά ούτε λύση. Το να φέρει όμως κάποιος λύση ο σήμερα χωρίς να ελέγχει το θέμα του γηπέδου είναι αδύνατον...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ - 30/7/2012 12:53
Ναυαρχε μιας και ζητας αποψεις , θα καταθεσω κι εγω την δικη μου αν μου επιτρεπεις
Πρωτα απ ολα σε σχεση με τις δυο εκδοχες που εγραψες .
Οι δυο αυτες εκδοχες θα μπορουσαν να ειναι στο κεφαλι καποιου ο οποιος θεωρει οτι ο κοντος κρυβεται .
Αν πραγματι πιστευεις οτι ο κοντος δεν κρυβεται , δεν μπορει να εχεις μονο αυτες τις δυο εκδοχες στο μυαλο σου .

...Οσον αφορα τις υποτιθεμενες χρηματοδοτησεις θα πρεπει να κανουμε τον διαχωρισμο αναμεσα στην χρηματοδοτηση που θα κανει καποιος παιρνοντας μετοχες , και στην χρηματοδοτηση που μπορει να εχεις με την μορφη χορηγιων .
Η πρωτη εχει να κανει με ανθρωπους που θα βαλουν χρηματα για να παρουν ενα μικρο ή μεγαλο κομματι της εταιριας .
Για να γινει αυτο θα πρεπει αυτος ο ανθρωπος με τον οποιον συζητησε και τον οποιον εμπιστευεται να ειναι μεσα στην εταιρια και οχι απ εξω . Να μην σου πω οτι θα θελει να την διοικει κιολας .
Γιατι αν απλα ηθελαν να παρουν μετοχες , θα μπορουσαν και με τον Αδαμιδη που ειχε βαλει ...αγγελια .
Δεν συγκρινω βεβαιως τον Αδαμιδη με τον Μαυρο και ειδικα σε θεμα εμπιστοσυνης .
Αυτο που λεω ειναι οτι οι υποτιθεμενοι χρηματοδοτες πχ του Μαυρου φετος , δεν ειναι αναγκη οτι θα εβαζαν τα λεφτα τους και με τον ντεμη . Και το αντιθετο .
Για την χρηματοδοτηση μεσω χορηγιων θα πω οτι ακομη και να εχει καποιος χορηγος στο μυαλο του να ............χορηγησει , θα το κανει αφου παρεις την αδειοδοτηση .
Αλλα ακομη και οταν θα την παρεις την ρημαδα , δεν νομιζω να εχει παραχωρησει κανεις στον κοντο το εμπορικο τμημα που διαλυσαν ουτε να του εχουν δωσει το ελευθερο να φτιαξει πχ τον τιμοκαταλογο .
Ουτε βεβαιως φανταζομαι οτι ο κοντος -ακομη και να εχει μιλησει με χορηγους που τον εμπιστευονται - να τους απογορευει να χορηγησουν αυριο τον Θωμα .

Ο κοντος Ναυαρχε αν ηταν λιγοτερο ......διακριτικος θα ειχε μπλεχτει στα ποδια τους απο την εποχη του Κοζωνη , και των τοσων αλλων που ακολουθησαν .
Ο κοντος θα αφηνε ακομη και την υποθεση Ψωμιαδη αν ηθελε καποιος να την παραλαβει .
Ο κοντος δεν εμπλεξε στα ποδια του Αδαμιδη ουτε καν με την μορφη καποιας δηλωσης .
Θα μπλεξει στα ποδια του Μαυρου ?
AEKara agaph mou glykia - 29/7/2012 23:17
Mα τι λες τωρα ρε φιλε αφου το ξερουμε ο Θωμας ειναι μπροστινος των αμετοχων,του Ψωμιαδη και του Ξενιαδη ταυτοχρονα και μπηκε να μας καταστρεψει.Τους σωτηρες παπανοτιαδες και τα ματια μας ,ζητω ο Σιμος και ο Κασνακιδης που με αυτους τους ηγετες θα κανουμε τον ΑΕΚΟΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟ και θα τα σαρωσουμε ολα.Αχ ΑΕΚΑΡΑ μου ολους τους εχθρους μεσα τους εχεις ,ελπιζω αυτο το εγκλημα που εχουν σχεδιασει καποιοι να μην συμβει Θωμα ουτε βημα πισω αυριο ξεφτιλισε τους ολους
Σ Π Β - 29/7/2012 23:29
Λογικο ειναι ο ντεμης να παρακαλαει να καει η κινηση μαυρου..Το timing επαιξε τεραστιο ρολο σ αυτην την ιστορικη συγκυρια της ΑΕΚ.,καθως (πιστευω πως) ο ντεμης τα ειχε οργανωσει ολα και μετα τις εκλογες ηταν θεμα χρονου να μπει.Τον προλαβε για λιγες μερες ο μαυρος και τα υπολοιπα ειναι ιστορια.
Η προτροπη του μαυρου για οποιον εχει καλυτερη λυση να την καταθεσει ειναι ανοητη.Ποιος θα οριζε αν η λυση ντεμη ειναι καλυτερη η' οχι?Αρα δε θα μπορουσε να πει ο ντεμης στο μαυρο φυγε, επειδη πολλοι θα ειχαν να λενε σε πιθανη αποτυχια του νικολαιδη πως "με μαυρο θα σωζομασταν"..Συνεπως ειναι αυτονοητο πως ο ντεμης περιμενει πρωτα ...να αποτυχει ο μαυρος και μετα να χωθει..(γνωμη μου ολα αυτα)
Kostis 365 - 29/7/2012 23:30
Αντώνη,

1. Αν ειναι έτσι γιατί δεν το διαψεύδει ο Θωμάς; Εύκολο ειναι...

2. Μακάρι να'ναι έτσι γιατί αυτο σημαινει ότι θα'ρθουν και ΛΕΦΤΆ! Γιατί δεν αν ήταν να'ρθει ο Ντέμης στο τζαμπέ, θα το'χε κάνει ήδη...

...ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ 10 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΤΟΧΟΙ ΤΩΝ 60 ΕΥΡΏ. ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

Τ'ακούς Θωμά; Πάρε την ΠΑΕ ΑΕΚ, αλλά ΔΕΙΞΕ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ!
toolaek - 30/7/2012 00:28
δυστυχως φραγγα δε νομιζω πως υπαρχουν...μακαρι να υπηρχαν εστω και το 1/5 ! ο θωμας στηριζεται στον κοσμο... και ο κοσμος (ακομα και στη δυσκολη αυτη φαση) νομιζω θα στηριξει...αρκει να δωσουν τις μετοχες σε δικηγορικο γραφειο οπως λες και εσυ...αρκει να πειστει ο κοσμος πως με τη συμμετοχη του κανει κατι, και τους στελνει σπιτια τους μια για παντα....
ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ - 30/7/2012 00:42
Κωστή, ποια φράγκα αγόρι μου;;; Ποιος είναι ο Παππάς που θα αξιώσει να του δείξουν φράγκα;;; Βάζει αυτός φράγκο για να ζητάει να του δείξουν;;;Εσύ κι εγώ βάζουμε ρε φίλε. Ο Νικολαίδης είχε μαζέψει 2,5 εκ. Αυτά είναι τα φράγκα. Λες ότι τον χάλασε που μπήκε μπροστά ο Θωμάς Γιατί ρε Κωστή; Θα τολμούσε ο Νικολαίδης να κάνει ξεσκαρτάρισμα;;; Ζωντανό θα τον τρώγανε. Φτιάξανε καλά-καλά τον Μαύρο, μπήκε μπροστά πιστεύοντας ότι θα τρέξει το αγωνιστικό, ξεπουλήσανε τα τζιμάνια ό,τι μπορούσαν και τώρα τον πετάνε σαν λεμονόκουπα γιατί θέλανε να το παίζει μαιντανός. Ο Νικολαίδης λες χαλάστηκε από την εξέλιξη;;; Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό. Ας μπει. Στο υπογράφω γιατί το ξέρω πιο καλά απ'όσο φαντάζεσαι:ούτε φράγκα ούτε τίποτα. 2,5 εκ υπό όρους ...είχαν μαζευτεί και χάλασε η δουλειά λόγω αβεβαιότητας εκλογών. Αν γίνει η ρύθμιση θα μπει μπροστά μόνο και μόνο για να αποφύγουν την πτώχευση. Μην ονειρεύεσαι λύσεις και σωτηρίες.
Kostis 365 - 30/7/2012 14:01
Αντώνη, δύο τρία πράγματα μόνο, τις υπόλοιπες σκέψεις μου τις εχω γράψει εδώ σκόρπιες:

1.Δεν υπονόησα ποτέ ότι ο Θωμάς είναι μπροστινός ούτε ότι είχε λύση ο Ντέμης και του πήρε την θέση, ούτε είμαι αισιόδοξος ότι θα βρει ο Ντέμης οριστική λύση. Τετοια μπορούν να δώσουν: Οι μέτοχοι η άλλοι λεφταδες, λεφτά απ'τον Μάκη η η προσφορά του γηπέδου σε επενδυτές...

2.Ο ...Παππάς έχει βάλει αρκετά λεφτά στην ΑΕΚ άσχετα αν δεν βάζει τώρα, αλλά το κυριότερο είναι ότι αν θελήσει να βάλει κι'αλλά, ΜΠΟΡΕΙ, ενώ αυτοί που φαίνεται ότι στηρίζουν τον Μαύρο, όχι. ..
Γιάννης - 30/7/2012 00:59
Όχι 10 μύρια μόνο Κωστή... Όποιος ενδιαφέρεται, πρώτα από όλα να πει ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ για να τον ξέρουμε (ή να τον μάθουμε) όλοι μας, και ύστερα να παρουσιάσει ΓΡΑΠΤΩΣ και ΔΗΜΟΣΙΩΣ ένα συγκεκριμένο πλάνο που να προβλέπει τον τρόπο αποπληρωμής ΟΛΩΝ των χρεών, και την προοπτική ανάπτυξης της ομάδας. Γιατί άμα πάνε μόνο για τα 10 μύρια, ποιός μου λέει εμένα ότι θα πάρει την ΠΑΕ κάποιος που φέτος θα βάλει 10 μύρια, άντε άλλα 10 του χρόνου (που λιγότερα θα χρειάζονται, αλλά λέμε τώρα) και μετά θα τσεπώσει τα 80 του Μάκη, θα βγάλει και κέρδος 60 μύρια και κατόπιν θα φουντάρει την ΠΑΕ στη Δ' Εθνική;...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ - 30/7/2012 02:31
1. Επειδη δεν υπαρχει ανθρωπος που θα βαλει αυτα τα 10 μυρια για να παρει την ομαδα και να βγει η χρονια .
2. Επειδη οι ισορροπιες σ αυτη την ομαδα ειναι εξαιρετικα ......ανισορροπες

Πρωτ απ ολα για να μαζευτουν αυτα τα λεφτα πρεπει
1 Να μπορεσεις να παρεις το μεγιστο δυνατο απο χορηγιες .Αυτο προυποθετει μεταξυ αλλων ενα οργανωμενο εμπορικο τμημα καθως και δημοσιες ...σχεσεις .
Αλλιως ειναι σαν να βριζεις τον Σαβεφσκι που δεν σου βγαζει 5 παικτες τον χρονο , οταν πιο πριν εχεις διαλυσει το τμημα σκαουτιγκ .
2 Να υπαρξει συσπειρωση η οποια πρεπει να ξεκινησει απο πανω , και οχι απο τον κοσμο .
Η συσπειρωση αυτη πρεπει να εχει ως στοχο , το να παρει ο κοσμος ενα οσο το δυνατον μεγαλυτερο κομματι των μετοχων .
3 Προεδρος στην ομαδα πρεπει να μπει καποιος που θα κανει κλικ και στους χορηγους και στον κοσμο .
Επιπλεον , επειδη κανεις δεν ειναι λαλακας να διακυνδινευσει την περιουσια του , ο προεδρος αυτος ειτε δεν θα πρεπει να εχει περιουσια - ???- , ειτε να ειναι ηδη δεσμευμενη - λεω εγω - .
4 Να σε βοηθησουν λιγακι τα αποτελεσματα της ομαδας , ειδικα στην αρχη .

Το προσωπο που φωτογραφιζεται απο μονο του απο τις 3 πρωτες προυποθεσεις ειναι ενα και το ξερουμε ολοι.
Το θεμα ειναι τι λενε οι .....ανοσορροπες ισορροπιες σ αυτο το ενδεχομενο .
Και δεν εννοω μονο τους μετοχους .Ουτε στο παιχνιδι ειναι μονο τα λεφτα του Μακαρου .

Προσωπικα μου ειναι πολυ δυσκολο να κριτικαρω τον Μαυρο .
Ισως γιατι - περα απο την αγαπη μου - , δεν εχω καταλαβει ποιο ειναι το δικο του βαρος σε οτι εχει γινει μεχρι τωρα μιας και οπως φαινεται ακομη και οι σχεσεις του με τον Δημητρελο ειναι .......ανισορροπες .
Ο Μαυρος αυτην την στιγμη δεν εχει δεχθει σοβαρη κριτικη . Εκτος αν θεωρησουμε σοβαρη κριτικη αυτην που γινεται απο ανιστορητους που μιλουν για μπροστινους .
Οι κριτικες αυτες ειναι απλα .....καμπανακια .
Ο Μαυρος θα αρχισει να κρινεται σοβαρα ισως και απο αυριο αναλογα με το τι θα πει .

Για να βγει ο Μαυρος απο την θεση που βρισκεται θα πρεπει να ταραξει τα νερα .
Ταραγμα νερων -θα το θελα αλλα .....- μπορει να ειναι να συνεχισει με τον Τσαρτα , και να προτεινει τον κοντο για προεδρο .
Αυτο κι αν ειναι ....ταραγμα .Και επειδη μιλησα πριν για ανισορροπες ισορροπιες .........ολα γινονται αρκει να το θες και να χωρισεις τα τσανακια σου .
Ταραγμα νερων μπορει να ειναι ακομη και να φυγει παραδιδοντας του τα κλειδια .
Ταραγμα νερων σιγουρα δεν ειναι μια λυση που να εχει μεσα Σταθακο και Ανατολιωτακη .
Ταραγμα νερων σιγουρα δεν ειναι να μην μιλησει με ονοματα ή να συνεχισει να μιλαει για ταφους και 20ευρα .
Προσωπικα δεν τον εχω ικανο να παιξει και να χασει ετσι ευκολα .
theplumber - 29/7/2012 23:05
Σαν να έφτασε η ώρα να πάρουμε την τύχη της ΑΕΚαρας στα χέρια μας και να στηρίξουμε όσο ποτέ το Θωμά..
Υ.Γ:Που είσαι ΟRIGINAL?Έτσι έκανες πριν χρόνια όταν κάποιοι ήθελαν το κακό της ΑΕΚ?Όποιος κατάλαβε,κατάλαβε..
[ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ...... ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ - 29/7/2012 23:26
ΝΑΙ, ΜΟΝΟ ΑΝ ΜΕΤΕΧΩ .................................. διοτι διαφορετικα ειμαι ΠΕΛΑΤΗΣ και αυτο δεν συμβιβαζεται ποτε με το συναισθημα, αυτο συμβαινει μονο σε οικους ανοχης.

[ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ


ΑΕΚΑΡΕΣ ΜΟΥ....................... ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΩΣΟΥΜΕ ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΙΒΔΗΛΩΝ "ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ" ME KAΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ.

ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΜΙΑ - ΜΙΑ και ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΟΛΙΓΟΡΙΣΟΥΜΕ.

ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΥΠΟΥΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ και ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΑΔΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2004.

ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ ......ΔΙΚΕΦΑΛΕ.

ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΑΣ.

ΖΗΤΩ
Η
ΑΘΛΗΤΙΚΗ
ΕΝΩΣΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ.

Απο την Διοικουσα Επιτροπη της
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΠΑΝΕΝΩΣΙΤΙΚΗΣ ΠΑΝΣΤΡΑΤΙΑΣ
DOCTOR - 29/7/2012 23:53
Αν αληθεύουν οι πληροφορίες ότι ο Θωμάς αρνήθηκε να μιλήσει για το ποιοί θα παραλάβουν τις μετοχές της ΠΑΕ (αφού ο ίδιος δεν τις θέλει), τότε προβλέπω ηρωική αποχώρηση του. Διότι απλά δεν μπορεί να γίνει αυτό που ζητάει. Και το ξέρει ο Θωμάς πολύ καλά. Επαναλαμβάνω αν αληθεύου οι πληροφορίες..
Νομίζω ότι αύριο μετά τη συνέντευξη θα είμαστε σοφότεροι.
Σοφότατοι θα γίνουμε και όταν μιλήσει ο Νικολαϊδης.
Ελπίζω και οι δυο να μιλήσουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
...Δυστυχώς στο παραπέντε της καταστροφής, όχι μόνο δεν είμαστε ενωμένοι αλλά έχουμε γίνει 4 (ολογράφως τέσσερα) κομμάτια.
Ναι. Τέσσερα. Και μιλάνε με κλειστά χαρτιά. Μέχρι τέλους.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
oxi sthn syndesmolatreia - 29/7/2012 23:54
σε έχουν βάλει να αναλάβεις για να μπλοκάρεις τον ντέμη. ο ντέμης είχε 2-3 χρηματοδότες. εσύ τι εχεις? είσαι επιπόλαιος κ απερίσκεπτος.
Castroman - 30/7/2012 00:11
Κανενας δεν αναρωτηθηκε ..

Υπαρχουν μετοχες για να δωσουν ?? χα χα χα ..Που ειναι , να τις δουμε ..
Kostis 365 - 30/7/2012 14:15
Όχι. ρε φίλε. μου, μην πεφτει κκι'εσυ σ'αυτην την παγίδα...
lamprosenosi - 30/7/2012 00:13
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΕΒΛΕΨΑ!!!
ΜΟΛΙΣ Ο Θ(Ε)ΩΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΓΙΝΕ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΒΑΤΟ!!!
Η ΛΕΞΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ Σ΄ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΤΟΧΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ.
lamprosenosi - 30/7/2012 00:21
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΕΒΛΕΨΑ!!!
ΜΟΛΙΣ Ο Θ(Ε)ΩΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΓΙΝΕ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΒΑΤΟ!!!
Η ΛΕΞΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ Σ΄ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΤΟΧΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ.
kitrinos21 - 30/7/2012 01:40
Φιλε λαμπρος αυτη ειναι η μαγικη λεξη που οποιος την αναφερει αρχιζει η λασπη και τον εξαφανιζουν. Με το Θωμα ομως θα μπλεξουν.. Τυχαιο που δε πηγε ο χχ στη συναντηση των συνδεσμων ενω στα λογια στηριζει τη κινηση; Μετοχοι, suporters,χχ το τριο των μνημονιων, των υπογραφων, της τραμπας των μετοχων, αρρηκτα δεμενοι απο το 2004 μεταξυ τους και που θα προσπαθουν με καθε τροπο να κρατουν την ΑΕΚ σε ομηρια..
ChristosD - 30/7/2012 00:21
Ο καλύτερος τρόπος για να βοηθηθεί η ΑΕΚ και να εκτοπισθούν οι μέτοχοι είναι η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου (ΑΜΚ) της ΠΑΕ. Ο Θωμάς θα έπρεπε να το επιδιώξει με τον κόσμο. Ομως, θα έπρεπε ο ίδιος να δώσει πρώτος το παράδειγμα μαζί με τον Τσιάρτα κι άλλους που θέλουν να κάνουν κουμάντο στην ομάδα, βάζοντας απο 100, 200 χιλ. ευρώ ο καθένας έναντι της μελλοντικής αύξησης ΜΚ. Ομως, δεν μπορεί να ζητά να βάλλουν οι άλλοι λεφτά η να του παραδώσουν τις μετοχές χωρίς ο ιδιος και οι φιλοι του να μην έχουν βάλλει ευρώ.
kitrinos21 - 30/7/2012 02:00
Αυτο ακριβως θελει να κανει ο Μαυρος οικονομικη ενισχυση μεσω ΑΜΚ. Για να γινει ομως αυτο πρεπει να παραδωσουν τις μετοχες ολοι οι μετοχοι εκτος το 10% της ΕΡΑ και να ορισει δικο του ΔΣ. Ετσι κιαλιως τρεις λυσεις εχουν. Η δινουν τις μετοχες στο Θωμα και φτιαχνει δικο του ΔΣ, Η τις κρατανε με δικο τους ΔΣ αλλα πληρωνουν, η τελος δε πληρωνουν δε δινουν τις μετοχες και παμε πρωτοδικειο οπου χανουν και μετοχες και ΔΣ και εγυητικες ας διαλεξουν..
Kostis 365 - 30/7/2012 00:22
Αν ο Ντέμης είχε λύση, θάταν ήδη στην ΑΕΚ. Μην τα μπερδεύουμε...
XARIS - 30/7/2012 00:22
ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΠΑ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΛΕΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ . ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΚΡΑΤΑΣ ? ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ,ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΑΣ ΤΙΠΟΤΑ............??????????
peaepppppppp@yahoo.gr - 30/7/2012 00:45
ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ ΕΙΣΤΕ ? ΛΑΜΟΓΙΑ ΦΥΓΕΤΕ ............ΣΙΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΖΝΑΚΙΔΗΣ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ? ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΦΡΑΓΚΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙ --------- ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΧΑΡΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΦΥΓΕΤΕ
Γιάννης - 30/7/2012 00:55
Μισό λεπτό ρε μάγκες...

Οι μέτοχοι ΠΛΗΡΩΣΑΝ για τις μετοχές που έχουν, και επίσης ΠΛΗΡΩΣΑΝ και για τη λειτουργία της ομάδας όλα αυτά τα χρόνια. Το εάν πλήρωσαν αρκετά ή όχι, ή το εάν οι διοικήσεις που διόρισαν τα έκαναν ή όχι θάλασσα, είναι άλλο θέμα. Η ουσία είναι ότι αυτό που έχουν σήμερα (οι μετοχές της ΠΑΕ) ΔΕΝ το πήραν τσάμπα, το πλήρωσαν.

Τώρα λοιπόν έρχεται ο ...Μαύρος και λέει «δώστε μου τσάμπα τις μετοχές να κάνω εγώ παιχνίδι και δε σας δίνω λογαριασμό πού θα πάνε». Sorry ρε μάγκες, αλλά ΓΙΑΤΙ να δώσουν στον Μαύρο (και τον οποιοδήποτε Μαύρο) τις μετοχές τους ΤΣΑΜΠΑ;;; Ούτε ο Ντέμης που έχει υποθηκεύσει το σπίτι του για την ΑΕΚ και που προσπάθησε ότι προσπάθησε δε ζήτησε τσάμπα τις μετοχές! Έρχεται ο Μαύρος, που κατά δική του δήλωση δεν έχει ούτε πλάνο, ούτε ισχυρούς οικονομικά υποστηρικτές ούτε τίποτα, και λέει «δώστε μου τις μετοχές»;; Και μάλιστα ΧΩΡΙΣ να αποκαλύψει τα πρόσωπα που θα τις πάρουν στα χέρια τους;;; ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ;;;; Και πού ξέρουμε εμείς πού θα καταλήξουν οι μετοχές όταν βρεθούν στα χέρια του Μαύρου, από τη στιγμή που αυτός δεν έχει τη δύναμη να τις κρατήσει;; Και μη μου πείτε «μα είναι ο Μαύρος». Δε πάει να είναι και ο Άγιος Πέτρος!!! Λίγα έχουν δει τα μάτια μας μέχρι σήμερα;;

Θέλει τις μετοχές ο Μαύρος, ή όποιος θέλει μέσω αυτού να τις πάρει στα χέρια του;; Μετοχές τσάμπα και χωρίς καμία δέσμευση για το μέλλον της ομάδας ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΝ όσοι τις χαλβαδιάζουν. Όποιος θέλει τις μετοχές πρώτα από όλα θα ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ για να τον ξέρουμε (ή να τον μάθουμε) ΟΛΟΙ, και μετά θα καταθέσει ΓΡΑΠΤΩΣ και ΔΗΜΟΣΙΑ ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πλάνο που θα αφορά ΤΟΣΟ την αποπληρωμή των χρεών της ομάδας, ΟΣΟ και το σχέδιο ανάπτυξής της, με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ προβλέψεις και δεσμεύσεις για όλα τα θέματα που αφορούν στην ομάδα (γήπεδο, ακαδημίες κλπ). Και εάν το πλάνο αυτό οι νυν μέτοχοι το κρίνουν ικανοποιητικό, και τα βρουν και στο οικονομικό, ας τις πάρει τις μετοχές. Αλλά μετοχές στο τσάμπα και χωρίς καμία δέσμευση ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ και ο Μαύρος και ο κάθε Μαύρος.

ΕΦΟΣΟΝ έγινε η κουβέντα όπως περιγράφεται στο άρθρο, κάτι τέτοια είναι που κινούν τις υποψίες... Και ξέρετε για ποιές υποψίες μιλάω...

Και για να το ξεκαθαρίσουμε: προσωπικά θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ τη μέχρι τώρα στάση των μετόχων να μην αναλαμβάνουν τις οικονομικές ευθύνες που δημιούργησαν οι διοικήσεις που ΟΙ ΙΔΙΟΙ διόρισαν. Αυτό για να μην πει κανείς ότι υποστηρίζω τους μετόχους.
Αλλά η ΑΕΚ είναι μία ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όχι κανένα μπακαλόχαρτο που αλλάζει χέρια από εδώ και από εκεί. Όποιος λοιπόν θέλει να αγοράσει μια εταιρεία που το βασικό της «περιουσιακό στοιχείο» είναι η αγάπη του κόσμου της, ΟΦΕΙΛΕΙ πρώτον να πει στον κόσμο ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, και ύστερα να καταθέσει ΔΗΜΟΣΙΩΣ ένα πλάνο αποπληρωμής χρεών και ανάπτυξης της ομάδας. ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει το δικαίωμα να έχει βλέψεις στην ΑΕΚ χωρίς να εμφανίζεται και χωρίς να δημοσιοποιεί και να δεσμεύεται δημοσίως για τους στόχους του για αυτή.
Admiral - 30/7/2012 11:09
Γιαννης,
για κατσε ρε φιλε δεν μας τα λες καλα.....τι πληρωσαν οι μετοχοι; και αν πληρωσαν και φτιαξανε χρεη η @@λακες ειναι η λαμογια;;;; οπως και να 'χει δεν κανουν....την κουβεντα την αρχιζουμε λοιπον αναποδα πριν και πανω απ ολα αν θελουν να μιλανε και να εχουν λογο να καλυψουν τα χρεη που απο βλακεια η πονηρια δημιουργησαν.....μετα να βαλουν πωλητηριο.....να ορισουν τιμη και οποιος εχει τον παρα και ενδιαφερεται να βγει μπροστα.....και φυσικα να βγει και ο Μαυρος να πει για ποιον θελει τις μετοχες.....διαφορετικα ολοι θα εχουμε δικαιωμα να λεμε οτι καναν ντου με τον Τσιαρτα για να τσεπωσουν τα ποσοσστα απο τις μεταγραφες...και τα γραφω ...εγω που εμαι μεχρι τα μπουνια μαζι με το Μαυρο.....αλλα ουτε λευκη επιταγη ουτε αδιαφανεια ουτε λαμογιες.......ειπαμε πιστωση χρονου και υποστηριξη με διαρκειας αλλα κανεις πανω απο κριτικη ειδικα οταν υπαρχουν σκιες.....αλλα τα 'καλοπαιδα' του 2004 ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ για το χαλι .....να βγουν να μαζεψουν τα σπασμενα και μετα μιλαμε......
Γιάννης - 30/7/2012 12:09
Φίλε Admiral,

Διάβασε προσεκτικά τί γράφω για τους μετόχους. Το γεγονός ότι είναι απαράδεκτη η στάση να μην πληρώνουν τα χρέη που οι δικές τους διοικήσεις δημιούργησαν δε σημαίνει ότι δεν έβαλαν χρήματα στην ομάδα. Και αυτό είναι απολύτως λογικό διότι η ΑΕΚ (όπως και ΟΛΕΣ οι ΠΑΕ) είναι ελλειμματική εταιρεία, άρα τα ελλείμματα κάποιος θα έπρεπε τόσα χρόνια να τα καλύπτει. Όταν πήραν την ΑΕΚ το 2004 δεν ήταν κερδοφόρα, ούτε είχε καν ισοσκελισμένο ισολογισμό, απλώς με την ένταξη στο 44 τα χρέη μειώθηκαν σε «λογικά» επίπεδα και υπολόγισαν ότι με ένα ...συγκεκριμένο οικονομικό πλάνο θα πληρωθούν σε βάθος χρόνου.

Χρήματα λοιπόν στην ομάδα έβαλαν, άσχετα εάν οι διοικήσεις που διόρισαν τα θαλάσσωσα. Δεν τους κάνει λαμόγια αυτό, είπαμε ότι έχουν ευθύνες, αλλά άλλο να έχεις ευθύνες και άλλο να είσαι λαμόγιο.

Και άσχετα με αυτό, είτε χρεωμένη είτε ξεχρεωμένη η ΠΑΕ, έχει μια αξία. Δεν είναι ένα κουρελόχαρτο που πάει δεξιά και αριστερά. Κάποιοι λένε «τί να πουλήσουν οι μέτοχοι, να πουλήσουν χρέη;». Αυτό ισχύει όμως για ΚΑΘΕ ΠΑΕ, διότι ΟΛΕΣ οι ΠΑΕ είναι χρεωμένες, άρα με τη λογική αυτή κανένας ιδιοκτήτης καμιάς ΠΑΕ δε «δικαιούται» να ζητήσει τίμημα για να παραχωρήσει την ομάδα. Το εάν οι νυν μεγαλομέτοχοι έχουν ηθική υποχρέωση (διότι νομική δεν έχουν) να καλύψουν τα χρέη που δημιούργησαν οι διοικήσεις που εκείνοι διόρισαν (δηλαδή από την αποχώρηση Ντέμη και μετά) το ξεκαθάρισα, νομίζω, απόλυτα. Ακόμα όμως και αν δεν το κάνουν αυτό, δε σημαίνει ότι η ΠΑΕ πρέπει να αλλάξει χέρια τσάμπα. Όχι για να βγάλουν και αυτοί το «κατιτίς», αλλά για να μας αποδείξει ΚΑΙ με αυτόν τον τρόπο ο νέος ιδιοκτήτης ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για την ομάδα και δεν τη βλέπει αποκλειστικά και μόνο ως έναν τρόπο για να προωθήσει τις άλλες του δραστηριότητες (στην καλύτερη περίπτωση).

Και φυσικά ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ αυτό απόδειξη για τα παραπάνω. Γι' αυτό και ανέφερα τόσο την πλήρη αποκάλυψη της ταυτότητάς του, όσο και την δημόσια κατάθεση ενός γραπτού πλάνου για την αποπληρωμή των χρεών και την ανάπτυξη της ομάδας.
ΤΗΣ/ΑΕΚ/ΤΟΝ/ΤΑΡΑΧΟ - 30/7/2012 01:08
ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΩΜΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΑ ΜΠΑΤΑΚΙ.....ΤΟΟΟΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ;...ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ......ΕΛΕΟΣ.... ΚΑΙ ΓΩ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ (ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΘΕΣΕ)ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ............................ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ...........ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ..........ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΕΣ
Atzamidis21 - 30/7/2012 01:43
Και στο βαθος Ξενιαδης.....
Kostis 365 - 30/7/2012 14:23
ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚ!!! - 30/7/2012 01:48
ΓΙΑΝΝΗ ΕΙΣΑΙ ΑΚΥΡΟΣ.ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΔΩΣΕΙ ΤΙ Σ ΜΕΤΟΧΕΣ?ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΒΛΑΚΑ?
Γιάννης - 30/7/2012 11:54
Έγραψα εγώ ότι ο Μαύρος δεν ξέρει πού θα τις δώσει; Εγώ έγραψα ότι δεν εμπιστεύομαι κανέναν Μαύρο για το πού θα δώσει τις μετοχές, εάν ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΙΣ δεν τον γνωρίζουμε. ΑΥΤΟ έγραψα.
Kostis 365 - 30/7/2012 14:26
Φίλε, αν αυτοί που θέλει να δώσει τις μετοχές είναι αυτοί που φαίνεται, ασφαλώς και δεν ξέρει...
psyalimp - 30/7/2012 01:52
na ste kala metoxoi, megali i xari sas ki euxaristoume p krinete oti einai simantiki i douleia tou dimitrelou..ma ti megalopsixia..exete ki apopsi gia to poios krataei teleutaia stigmh tin AEK zwntani..auto ki an einai thrasos..
kemmo - 30/7/2012 02:22
παιδια, χτες ή μαλλον προχτες πια Σαββατο βράδυ γύρω στις 23:30-00:00 ημουν με μια παρέα στο amigos στην Γλυφάδα. Ακριβώς δίπλα, σε απόσταση 2 μέτρων στο δίπλα μαγαζί ήταν ο Αγ@μιδης και ο Κ@ζνακιδης. Τρώγανε το γιαουρτογλυκάκι τους και μιλάγαν πολύ κοντά ο ένας στον αλλόν και συνωμοτικά. Ενώ ήμουν δίπλα δεν μπορούσα φύσικα να ακούσω το οτιδήποτε. Δεν ξέρω "πόσο τυχαίο μπορεί να ήταν" όταν την επόμενη το πρωί πήγανε στον Μαύρο.
MrPak - 30/7/2012 02:34
Ας κάνουμε υπομονή μέχρι να ακούσουμε τι έχει να μας πει ο Θωμάς στη συνέντευξη του και μετά μπορούμε να το συζητήσουμε....
Το να φτιάχνουμε σενάρια....με υποθέσεις και αοριστολογίες δεν κάνουμε κάτι.....
Βέβαια , όσοι λένε ότι ετοιμάζει την έξοδο του από την ΠΑΕ με αυτή τη....διαφωνία , νομίζω ότι δεν χρειαζόταν καν να σκεφτεί κατι τέτοιο αφού την δικαιολογία την είχε.....δεν συσπείρωσε τον κόσμο , δεν μάζεψε το ποσό που ήθελε....αντίο σας...
Υπομονή μέχρι ...τη.....συνέντευξη.....
ΑΕΚ 91 ΧΡΟΝΙΑ..1924----- - 30/7/2012 07:14
ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΑΣΥΝΗ.......ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ......ΡΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ........... ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ.....ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ...................
AEKara agaph mou glykia - 30/7/2012 11:04
Οι παπανοτιαδες τοσο καιρο μας εχουν πρηξει τα συκωτια και βαζουν συνεχεια αυτοι και τα υπαλληλακια τους την ιδια κασετουλα και παιζει οτι βαλαν πολλααααααα λεφτα,οτι κουραστηκαν,οτι δεν θελουν να ασχοληθουν αλλο και να χρηματοδοτησουν και φευγουν.Αφησαν τα παντα απληρωτα,την ΠΑΕ ενα βημα πριν το φουντο και θυμιζω οτι αν δεν ειχε αλλαξει ο νομος για την αδειοδοτηση θα ειχαμε πεσει ηδη Β' εθνικη κατι που ουτε καν τους απασχολησε ποτε ουτε ο κυνδυνος του υποβιβασμου δεν τους ενοιαξε.Και ερχεται λοιπον ενας ανθρωπος οχι τυχαιος,οχι Ξενιαδης η Μπαιρακταρης αλλα ενας ζωντανος θρυλος της ομαδας,κυριος οταν επαιζε και συνεχισε να ειναι κυριος τοσα χρονια που σταματησε και εχει το θαρρος να βγει μπροστα και ...τους λεει αφου κουραστηκατε και θελετε να φυγετε σας απαλλασω εγω απο το βαρος της ΠΑΕ ,δωστε τις μετοχες και στο καλο.Και ενω μας ειχαν ζαλισει οτι η ΑΕΚ τους ειναι βαρος και εχουν φυγει και δεν θελουν να ξαναασχοληθουν και τωρα που εχουν την ευκαιρια να το κανουν και να αφησουν την ομαδα σε ΑΕΚτζηδικα χερια βαζουν τα υπαλληλακια να αρνηθουν να δωσουν τις μετοχες.Γιατι αραγε συμβαινει αυτο?Μηπως επειδη:A' EXOYN ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΟ ΑΦΜ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ??Μηπως επειδη:Β' EXOYN ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ''ΟΜΟΡΦΙΕΣ'' ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΚΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΧΕΡΙΑ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?? Μηπως Γ' ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΣΑΜΠΑ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΛΕΦΤΑ??ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ,ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΛΑΛΑΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΟΡΟΙΔΟ η ΜHΠΩΣ Δ' ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΜΑΚΑΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ??Αμα ηταν σωστοι και ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ πραγματικοι δεν ειχαν αφησει την ομαδα με αμετρητα χρεη, σε αυτα τα χαλια και ενα βημα πριν την διαλυση αλλα με χρεη ελεγχομενα και θα ειχαν ψαξει καποιον να την δωσουν και αν δεν βρησκαν θα λεγανε σαν σωστοι αντρες και ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ λυπαμαι αλλα δεν μπορω αλλο να χρηματοδοτω,εψαξα δεν βρηκα καποιον να την δωσω,τα χρεη ειναι ελεγχομενα μπορει να επιβιωσει η ομαδα παραδιδω τις μετοχες μου σε εσας τους οπαδους ,φευγω απο την ομαδα θα την παρακολουθω πλεον σαν φιλαθλος και επειδη ειμαι και large και εφοπλιστης και οχι φτωχαδακι σαν και εσας θα δινω και μια χορηγια το χρονο με ενα σεβαστο ποσο για την ομαδα αυτα και γεια σας ετσι κανουν οι αντρες που φορανε παντελονια,οι καταστροφεις αντιθετα κανουν αυτα ακριβως που κανουν οι πρωην ''σωτηρες'' μας.Λοιπον για να τελειωνουμε τα ψεμματα τελειωσαν παρτε τους υπαλληλους σας απο την ΠΑΕ,δωστε τις μετοχες σας και ΦΥΓΕΤΕ αρκετο κακο κανατε ,εξαφανιστειτε μπας και καταφερουμε να την σωσουμε ετσι που μας την καταντησατε
Chariton-Vamos Al - 30/7/2012 11:47
ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ:
1.ΘΩΜΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ''ΣΤΑΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ''. ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ Ο ΜΑΥΡΟΣ Η' ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΛΑΟΣ (ΒΛΕΠΕ Π.Α.Ο) ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΩΡΑ 50.000 ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΟΥΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ Δ.Σ. ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ Ο ΛΑΟΣ???? ΤΟ ΕΓΚΑΘΕΤΟ Δ.Σ. ΤΩΝ ΑΜΕΤΟΧΩΝ ΠΕΡΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΝ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΡΠΩΘΕΙ ΑΝ ΠΑΛΙ ΛΕΩ ΑΝ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΕΡΘΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΨΩΜΙΑΔΗ ΜΕΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΟΨΗΦΙΑ ΣΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΠΑΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ-ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ(ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΤΟΧΩΝ)
...2. ΚΑΝΟΝΤΑΣ Δ.Σ ΔΙΚΟ ΤΟΥ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ Δ.Σ ΘΑ ΤΑ ΡΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΤΣΕΠΕΣ ΜΕΤΟΧΩΝ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ Ο ΘΩΜΑΣ
3. ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ, ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΘΩΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ , ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕΣΩ Δ.Σ.
ΘΕΩΜΑ ΔΙΟΞΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. Δ.Σ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΧΙ ΤΩΝ ΑΜΕΤΟΧΩΝ
FORCA AEK FORCA ΘΕΩΜΑΣΣΣΣΣΣ




Τελευταίο Video

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.






Ροή ειδήσεων

23:10 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Αγώνας δρόμου για τους ξένους στην ΑΕΚ
22:50 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Δουλειά και στη διακοπή
22:38 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Ανησυχία για το γήπεδο στην ΑΕΚ
22:27 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Στις θέσεις τους Μπαρμπόσα, Μάνταλος και...
21:34 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Τραυματισμός για τον Ουίλιαμσον
20:57 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Ντούνης και Πεταυράκης στην Original Χαν...
20:38 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Βίντεο με φάσεις και δηλώσεις από το ΑΕΚ...

Πρωτοσέλιδα






Ροή ειδήσεων

00:03 - Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014
Σαν σήμερα, 23 Οκτωβρίου
23:51 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Τέλος στα έξυπνα κινητά ΝΟΚΙΑ
23:46 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Αναζητούν έναν ακόμα δράστη οι καναδικές...
23:40 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Μικρό αεροπλάνο αγνοείται νότια της Λάρν...
23:33 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Ο μαγευτικός άγριος κόσμος σε 9 κλικ (ΦΩ...
23:24 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Ο Τζέιμς Μπλαντ μας ζητά συγγνώμη για το...
23:11 - Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Ο 29χρονος Σουηδός υπουργός που καίει κα...